Nou gisteren weer een proefrit gemaakt, 8 km met 5 km/uur gemiddeld. We gaan morgen nogmaals rijden, en dan wil ik als test de banden iets zachter.. De enige vering die we hebben zijn nl. de banden, en die zijn nu gewoon op "auto" hardheid. Te zacht is ook niet goed natuurlijk, want dan gaat hij te zwaar lopen. Hopelijk kunnen we een middenweg vinden daarin.
Mensen hier met een huifkar op autobanden? Hoeveel BAR hebben jullie er in zitten?
Ook op auto hardheid maar wij hebben er wel veren onder torssie heten die geloof ik Niet dat je er veel van merkt
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-13 15:52
Nou, nu echt met de laatste loodjes bezig.. Mag ook wel, maandag vertrekken we Gerard is met de verlichting bezig, terwijl ik wat kleine klusjes doe, en de kar alvast ingeruimd heb.. En de dames, die hebben hun plekjes al gevonden voor volgende week
Net nog 3 ringen op de kar gezet.. Eerst met tape omwonden tegen het gerammel natuurlijk haha
Wauw mooi geworden ! Hoe doe je dat met je honden, kunnen die onderweg ook meelopen ?
XladyX
Geplaatst: 10-08-13 21:42
Wauw heel erg gaaf! Misschien overheen gelezen hoor, maar de paarden, hoe overnachten die? In zo'n mini- paddock zoals ze bij endurance vaak doen of huren jullie een stal voor de nacht? Heel veel plezier alvast!