hierbij ook mijn lieve kontje haha. lekker ingepakt was met een graadje of min 8 en texelse wind. ik zit zo vreselijk laag omdat ik met de slee was haha heb helaas geen foto van met de sulky banden moetten ook eerst geplakt worden helaas.
Wat zijn jullie tuigen trouwens allemaal mooi glimmend! Wordt denk ik tijd dat ik nieuw tuig ga kopen, deze is al zó oud. *maar nog wel helemaal goed, is ook weer zonde*
hey, capopjecop..wat goed doet je welsh het,...ken je van het shettenforum !! geweldig leuke foto !!! pakt ze het goed op ??
Solistar
Geplaatst: 27-06-12 12:07
De kont van mijn Shet !
nobje
Geplaatst: 14-07-12 13:07
Ik zie dat het tijd is Maaike om je topic nieuw leven in te blazen ! Hier de kontjes die jij geactiveert hebt ha ha ha Ik zag de verwijzing in je topic.
Hierboven als twee span voor de HCA tweewieler....
En hier onder jou hand voor je prachtige wagen ! (waarvan ik hoop zo spoedig mogelijk ook zelf op te stappen ha ha ha)
Zonnige plaatjes op een regenachtige dag...
Met vriendelijke groet van het witte kontje van Pluk en het bruine van Krummel...
Laatst bijgewerkt door Gem op 16-07-12 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:1 foto verwijderd, geen billenfoto
Kaatastrof
Geplaatst: 15-07-12 21:42
Mijn heerlijke shettenkont sinds kort ook voor de kar
nobje
Geplaatst: 15-07-12 22:27
De billen van Mick zijn echt super billen.... volgens mij is hij wel in voor een geintje ha ha ha.... de oortjes staan er wel zeer olijk op. En de shette billen zijn om op te eten...
Jee, dat vierspan. Ben je mee geweest in de training toen je die foto maakte ? dat lijkt me zo spectaculair om te zien...