BIJNA ZIN IN EEN TOCHTJE ... IK HEB ZIN IN EEN TOCHTJE wat ziet dat er heerlijk uit zeg jaloezie is dat ook een gave
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-13 14:27
Dank jullie wel voor de leuke reacties... Vind het er zelf ook erg leuk uit zien, en heb echt zin in de vakantie... nog 9 nachtjes slapen..
Omdat de binnenkant nu zo goed als klaar is, nu de laatste puntjes aan de buitenkant afgewerkt. Omdat het te warm was om met thinner aan de gang te gaan, hebben we de tekst (voor nu) afgeplakt met groene ducktape. Staat niet eens zo heel erg verkeerd, maar foto`s daarvan krijgen jullie nog.
Hier een leuke werk-in-progress van het schilderen van de buitenkant, vanmorgen gedaan..
Zeil omhoog gehaald:
Schoongemaakt:
En geverfd, nog nat.. In het echt vallen de lichtere stukjes onderaan niet zo op als op de foto..:
Andere kant, nu ook lekker fris groen :
En de voorkant, met een langboom in groene ducktape (oude zwarte was wat aan het rafelen), en ook geverfd:
Vannacht in de kar geslapen.. Even uittesten of het een beetje slapen was op het bed. En verdomd, heerlijk geslapen. En niet zo benauwd als in huis Nu heb ik nog meer zin om te gaan.....
ik vond hem al een beetje vaag , maar dacht meer aan de bedoeling
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-13 15:05
Ons bedje, vanmorgen.. Hondjes waren er vanmorgen pas bijgekomen.. Tijdens de vakantie zullen ze wel liever bij ons op bed komen liggen dan op de grond van de kar