Even mijn bijdrage, met een paar prachtige foto's van Amanda Melchior Van dit weekend in Havelte. Bootje is een A welshje, en gewoon een heel erg leuk en pony"tje
Ps wat zijn er weer een prachtige foto's geplaatst. Het is gewoon een plezier om zo nu en dan even bij te genieten in dit topic van al die mooie aanspanningen.
WendyBZ
Geplaatst: 08-05-15 23:00
yarrah schreef:
Ook wij gaan even meedoen. Oz staat hier voor de 8ste keer voor de wagen en dat ik voor de 4de keer de leidsels vasthoud.
Superleuk!
Ook een paar foto's van mijn dravermerrie en ik afgelopen weekend tijdens de menles. Helaas de laatste les alweer voor de vakantie.
En van onze laatste onderlinge wedstrijd
Letsdunit
Geplaatst: 08-05-15 23:18
Marathon op Cornwerd, zware hindernis
Anonymous86
Geplaatst: 09-05-15 20:38
wow gave fotos allemaal. Ben stiekem verliefd op het tweespan boven mij
Heb nu zelf een nieuwe uitdaging
Fotografie91
Geplaatst: 09-05-15 21:38
toch ook maar foto's van mijn kleine monstertje delen
let vooral niet op mijn houding soms wil ik er nog op klimmen haha ben nog niet gewent aan het er achter moeten zitten haha
Wener is een A welsh hengstje ik heb hem sinds de Zuidlaarde paardenmarkt en eigenlijk heeft die daarna ook pas echt geleerd wat de bedoeling was. en zelf men ik nog geen jaar
Jack Sparrow En de knapperds van Melanie!! Zag je filmpje in de waterbak op facebook, hoe gaaf!! Fotografie jouw Zuidlaarder markt koopje wordt ook echt giga gaaf! Leuk zeg!
De rest ook leuke foto's, lieve shetjes en stoere grote paarden!
Mijn knappe 4 jarige vandaag, gaat steeds meer sjouwen!