[AR] Money, Minishet @ Voor-De-Kar Work, & Verjaardag!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cupcake_

Re: Money, Minishet @ Voor-De-Kar Work, & Verjaardag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 12:25

xElienx schreef:
oei, we dalen hier tot penny-niveau Clown arm beestje Boos!

ik sluit me volledig bij Joyce aan! ook mis ik nog een paar strengophouders.

Pony wordt goed verzorgd, krijgt genoeg te eten (zoals je ook wel kan zien aan haar ronde buikje, vandaar dat we een beetje aan het lijnen zijn) En je hoeft hier niets over penny's te zeggen, want zo'n niveau is het hier niet Knipoog

merrieveulen schreef:
ik ga hierin ook met joyce en Elien mee, het tuig past écht niet, en kleine tuigen zijn prima te verkrijgen tegenwoordig, en dan heb je nog keuze ook. ten eerste is dit zeer oncomfortabel voor de pony, die gaat hier geheid last mee krijgen omdat de druk nu veel te laag op het schouderblad (of moet ik zeggen, op de bovenarm!) komt. verder wordt de achterkant van het schofttuig op deze manier in de rug getrokken... Bedankt voor de tip... Ik zou het fijn vinden als jullie niet alles 20 x herhalen Lachen

de pony lijkt mij er juist één die niet zoveel aangeeft, want het is onmogelijk dat dit prettig mennen is voor dat dier. Ik ken de pony goed, en weet wanneer ze iets wel oke vind en wanneer niet, idd moet het borsttuig veranderd worden, maar voor de rest kan jij niet weten of ze er juist een is die niet zoveel aangeeft Knipoog

je eigenwijze reacties vind ik ook zeer misplaatst, je kunt honderd keer roepen dat het prima kan zo, maar dat gaat natuurlijk nergens over. tuig, zadels e.d. horen gewoon goed te zitten en passend te zijn als je met een paard aan het werk wilt, en dat is hier beslist niet het geval. Dat kan, maar ik vind dat het wel goed is als het een keer, (en dan dus ook gewoon als goeie tip) word gezegd. Dit is namelijk voldoende, en ik weet ook wel dat ze goed moeten passen, vandaar ook dat ik het over het borsttuig aan de eigenaresse ga melden Lachen

mijn tips:

- borst een flink eind omhoog (wat al bijna niet meer kan, maw een kleinere borst aanschaffen), hiermee gaan ook de strengen mee omhoog zodat de lendenriem niet meer naar beneden wordt getrokken. Dankje, 1x zeggen is voldoende Knipoog
- strengen korter, het schofttuig wordt nu naar achteren getrokken
- stukje van het lamoen af, dit steekt aan de voorkant veel te ver uit
- broek omhoog
- leidsel niet meer door het leidseloog van de halsriem, je leidsel loopt nu niet netjes in één lijn waardoor fijne comminucatie door het bit bemoeilijkt wordt

Verder bedankt voor de tips, daar kan ik wel wat mee want die laatste punten zijn nog niet echt gezegd.

Willen jullie alsjeblieft alleen dingen melden die nog niet echt eerder zijn gezegd? Ook graag hoe ik dit kan verbeteren Lachen
Moderatoropmerking:
Bold en groot lettertype verwijderd, graag zonder schreeuwen posten aub.

joyce mag ik wel even zeggen dat ik vind dat je een hele leuke pony hebt Bloos Tong uitsteken
En die deken in je profiel, waar je op je pony ligt, die rooie is die niet te groot dan? Knipoog
Wil verder geen discussie openen oid .. (A)
Moderatoropmerking:
Graag zelf ook ontopic blijven, een foto uit iemands profiel doet hier niet ter zake.

Moderatoropmerking:
@TS, als je een foto topic opent sta dan ook open voor kritiek, er zitten hier veel mensen met erg veel verstand van aangespannen rijden. Ik zeg niet dat je alles maar aan moet nemen maar sta in ieder geval open voor wat een ander te zeggen heeft. Als je alleen berichten wil die je goed liggen is het niet handig een foto topic te openen.
Verder een héél dringend verzoek om al je berichten in 1 post te plaatsen, het is echt nergens voor nodig om voor iedere reactie een nieuwe post aan te maken en dus iedere minuut een nieuwe reactie te plaatsen, dit is echt niet de bedoeling. Plaats alles in 1 post en ben je iets vergeten klik dan even op edit en voeg het in je post toe Knipoog
Laatst bijgewerkt door Tanja op 02-06-08 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Wederom berichten samengevoegd/opmerkingen toegevoegd.

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:46

ik ga hier niet meer op in. je weet het zelf toch beter.

je gaat overigens erg off-topic wat nergens op slaat.

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 12:48

Euhm sorry? Was het een hele afkrakerige opmerking? Oke blijf ik wel on-topic, als off topic even niet mag.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:54

Hmm, zag je laatst in een ander topic van iemand zeggen dat ze een penny ed. was, maar dit lijkt er toch echt meer op.
Waarom je denkt dat het helft van het tuig normaal zit omdat 1 iemand het zegt, terwijl er hier dus meerdere mensen zijn die zeggen dat het niet goed zit..
Dus ik geef je een tip die nog nieand gegeven heeft: lees de andere tips nog een paar keer door, en kijk eens kritischnaar het tuig op de foto's Knipoog

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 18:11

x_Marr schreef:
Hmm, zag je laatst in een ander topic van iemand zeggen dat ze een penny ed. was, maar dit lijkt er toch echt meer op.
Waarom je denkt dat het helft van het tuig normaal zit omdat 1 iemand het zegt, terwijl er hier dus meerdere mensen zijn die zeggen dat het niet goed zit..
Dus ik geef je een tip die nog nieand gegeven heeft: lees de andere tips nog een paar keer door, en kijk eens kritischnaar het tuig op de foto's Knipoog

Okee vind ik niet maar dat is verder offtopic en ik had gezegd ontopic te blijven Bloos
Ik ga idd even goed kijken naar dat tuig, en het even bespreken met de eigenaresse, ik men nooit alleen, en ik kan het hun ook niet verbieden dus we zullen zien wat zij er mee doen. Had van _vivi_ ook een goed pb'tje gekregen over een oplossing voor dat borsttuig, en van Joyce een pb'tje waarin ze alles nog een keer goed heeft uitgelegd, en nu snap ik er zelf ook meer van.
Toch zeg ik bedankt dat jullie me erop wezen, ookal heb ik net zo lang volgehouden dat het allemaal goed zat, want dan kan ik kijken wat ik er voor kan doen. Natuurlijk wil ik zelf ook het beste voor Money.
Graag hoor ik nog meer tips over hoe ik dit kan verbeteren en verder.. Tsja ik had het misschien toch beter bij ITP kunnen zetten, zat ik trouwens al over te twijfelen Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:31

Zo, nou fijn dat je het zo goed oppikt dan eindelijk Lachen

Als je het bij ITP had gezet, was het waarschijnlijk toch verplaatst naar AR-ITP.

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 20:51

Ja.. Da's waar..

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:02

Moneey Haha! T is echt een leukertjee! en dat zweetdekentje zooo lief, ietsjes te groot maja das niet zo erg Haha!
Enja voor de rest van t tuig weetje het al, ik snap jou ook even best omdat je nog nooit (denk ik?) eerder gemend had dus ook niet vee lvan t tuig afweet? T is goed van je dat je veder gaat overleggen met de eigenaar, hoop dat we binnekort hele mooie foto's zien met t goede tuig.

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 15:04

xchanel01 schreef:
Moneey Haha! T is echt een leukertjee! en dat zweetdekentje zooo lief, ietsjes te groot maja das niet zo erg Haha!
Enja voor de rest van t tuig weetje het al, ik snap jou ook even best omdat je nog nooit (denk ik?) eerder gemend had dus ook niet vee lvan t tuig afweet? T is goed van je dat je veder gaat overleggen met de eigenaar, hoop dat we binnekort hele mooie foto's zien met t goede tuig.

Haha dankje Knipoog
Ja wel is eerder, maar gewoon kort, met dat meisje erbij die dan tips gaf enzo, maar nooit alleen..
Jep, kga het proberen te regelen Haha!

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:05

jaa, drom maar je leert ervan weet je voortaan hoe t moet, veel plezier er nog mee Haha!