Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

JoyCiej007 schreef:Dat kan wel redelijk kloppen Renée, wat betreft dat 'tegen het bit'....... vergeet niet dat ze een aantal maand stil heeft gestaan. Op een gegeven moment liep ze overigens erg lekker en werd het verzet ook minder. Ik ben juist super blij, dat ze in verhouding tot de maanden dat ze heeft stilgestaan, uiteindelijk na zo'n uurtje werken weer een stuk beter liep. Natuurlijk is het niet perfect, maar er rekening mee houdende dat ze hiervoor zo lang heeft stilgestaan, + wennen aan een nieuwe wagen en nieuw lamoen, ben ik er persoonlijk wel blij mee
Chestnut89 schreef:JoyCiej007 schreef:Dat kan wel redelijk kloppen Renée, wat betreft dat 'tegen het bit'....... vergeet niet dat ze een aantal maand stil heeft gestaan. Op een gegeven moment liep ze overigens erg lekker en werd het verzet ook minder. Ik ben juist super blij, dat ze in verhouding tot de maanden dat ze heeft stilgestaan, uiteindelijk na zo'n uurtje werken weer een stuk beter liep. Natuurlijk is het niet perfect, maar er rekening mee houdende dat ze hiervoor zo lang heeft stilgestaan, + wennen aan een nieuwe wagen en nieuw lamoen, ben ik er persoonlijk wel blij mee
ga jij je shetlander na een paar maanden te hebben stil gestaan meteen een uur trainen? owkee
En 'stilstaan' wil zeggen; 24/7 weidegang, veel wandelen en af en toe eens longeren. BlackDevils schreef:
Anders had ik net zo goed met die andere wagen ('Tally-Ho') uit mijn profiel kunnen blijven doorrijden. 
polbo schreef:Heey Super leuk shetje heb je daar.
Mooi tuig ook!
Dat ding voor de borst, mag ik vragen waar je die vandaan hebt en in welke maat? ik kan ze alleen in het super groot vinden.

)

Tot die tijd wil ik ook wel zoiets als waar jij nu mee rijdt.