Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
queenofdark schreef:Naar gezicht zo'n lange lamoen dat in haar prikt en dat de strengen slap hangen dus dat ze trekt met haar schofttuig.
queenofdark schreef:Ik heb goed gekeken. En daarom is het nog wel een naar gezicht al is het al opgemerkt. Heb ook bij je andere topic gekeken dat je met die lange stengen zo je pony ervoor durft te zetten. Al is het maar voor even.
JoyCiej007 schreef:Mag ik trouwens even opmerken dat de strengen in dít topic dus NIET slap hangen? Ik was er notabene zélf bij, en de strengen hebben geen moment slap gehangen, ja, als ze stil stond, maar op het moment dat ze liep zaten de strengen prima.
BlackDevils schreef:JoyCiej007 schreef:Mag ik trouwens even opmerken dat de strengen in dít topic dus NIET slap hangen? Ik was er notabene zélf bij, en de strengen hebben geen moment slap gehangen, ja, als ze stil stond, maar op het moment dat ze liep zaten de strengen prima.
Foei, wordt bijna doof hier...![]()
Kijk Joyce, als je ze gewoon naar de lichtogen laat kijken dan zie je bij geen enkele foto dat deze naar achteren getrokken zijn. Er is dus geen reden om aan te nemen dat de strengen te lang zijn.
xElienx schreef:het is zeker niet mogelijk de zweng iets lager te bevestigen. het zou mooier en fijner voor bles zijn als de strengen in een opwaartse lijn zouden lopen. dan trekt hij als het ware omhoog ipv naar beneden.