Even appart gereageerd op onderstaande:
Toydoll schreef:Lot vandaag ook weer, Am is prachtig. Die gangen, dat koppie, hoe die danst. Daar is er maar 1 van!
Jij gaat het nog heel ver schoppen. Let maar op
Hihi ja, onze tijd komt nog wel! Kleine dansende tjik dat het is! Als hij eenmaal loopt, dan weet de jury straks niet waar hij zijn ogen moet houden.

Net als ik nu, maar dan van verliefdheid.
EJuniorJoost schreef:Wauw wat een dier! Lijkt erg veel op mijn pony qua kleur,uitstraling en karakter , maar ook die gangen wauw! Een look a like. Word de pony ook onder het zadel gereden? Deze kan ver komen in de sport zowel voor de wagen als onder de man. De mijne is 2 keer z2 geweest.
Ja hij word ook onder het zadel gereden, is alleen niet de makkelijkste, we hebben maar 1 iemand die hem echt leuk kan rijden.
Kinder pony is hij niet echt. :p Voor de kar en ohz allebei moet hij nog veel leren, stilzetten dat kun je hem niet hij word stront vervelend hij heeft schik in het werk, maar vind t soms ook heel moeilijk. Ik kan hem wel om de dag stilzetten, dan kan die een dagje bijkomen en chillen met ze vriend, maar t liefst heeft hij alle aandacht van de wereld. Hij is ook overtuigd dat hij alle aandacht nodig heeft. Een knuffel dus!
van_flipsen schreef:Wat een prachtig mooie pony en wat rijd jij hem vriendelijk. Super
Bedankt, wat fijn en lief dat je dat ziet en zegt, ik probeer altijd pony's met respect voor hun mond te rijden. En dat is bij hem nog wel eens lastig, hij komt vrij snel tegen de hand in omdat hij een trauma heeft gehad met zijn gebit (zie topic op medisch) hij heeft daar heel veel mazzel mee gehad, maar we zijn al zo een eind verder met hoe we nu zijn en hoe het nu gaat met rijden.

Selima schreef:Wat een mooi beeld, jouw pony voor de wagen!![]()
Ik vind het een schitterend dier, maar ook de complimenten voor jou: hoe je hem zo fijn aan het lopen hebt, op deze jeugdige leeftijd.
Veel succes, verder!
Dat viel echt niet mee, ik heb een hoop grapjes van hem al gehad, en hij is nog niet klaar gok ik zo. Maar we komen er, het is een fijn dier! Dankjewel.