Ook bij mijn moeder die dus de onderlegsetjes zelf maakt en onze kleding zelf handmatig borduurt etc etc... Helaas is het dus nergens te koop is zelf gemaakt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lovehaffie schreef:Jaa klopt suzotje, ik stond te grazen tot we hem gingen laden! Hij is gek op shetten maar een schijterd met trailers en was erg heet aan de hand alles was toen spannender dan tijdens de training of überhaupt als hij ingespannen was!
Jullie het ook naar je zin gehad en alles goed gegaan?
suzotje schreef:lovehaffie schreef:Jaa klopt suzotje, ik stond te grazen tot we hem gingen laden! Hij is gek op shetten maar een schijterd met trailers en was erg heet aan de hand alles was toen spannender dan tijdens de training of überhaupt als hij ingespannen was!
Jullie het ook naar je zin gehad en alles goed gegaan?
Haha ja moest wel lachen om z'n reactie! Ja bij ons alles ook goed gegaan. Moesten mee rijden met de strijd der rassen. Gaaf om een keer te doen!
denice schreef:denice schreef:Ik zag je foto's al op facebook voor bij komen, gaaf hoor! Dat is ook echt eens wat voor mij en Fiet.
Vertel eens wat meer over de manier van rijden als er spanning wordt opgebouwd door een van jullie?
Kan je hier antwoord op geven, ben erg benieuwd!