Mariett schreef:"Het enige wat ik nu ff kan zeggen... De jeugd van tegenwoordig..." "Krijg de kriebels van deze foto's. Verantwoordelijkheidsgevoel? Ver te zoeken."
Dat soort reacties vind ik persoonlijk nergens op slaan. Ze kunnen mensen pijn doen. Ik opende dit topic omdat ik wilde laten zien hoe goed het gaat, en ook omdat ik graag tips wil, natuurlijk. Dat er iemand op de bok moet, heb ik ondertussen wel door. Ons werd juist aangeraden om er eerst nog even niet op te gaan, juist omdat ze nog zo jong is.
Sorry mensen, ik ga de foto's van bokt verwijderen. Ik kreeg net een lief berichtje van iemand die me alles even aardig uit wilde leggen, en ik snap wat ik verkeerd heb gedaan en ga zorgen dat ik het de volgende keer echt beter doe. Nu eerst even een slokje water drinken om wat tot rust te komen, sommige dingen die jullie zeggen doen pijn
Edit; zie nu dat je het topic niet kan veranderen, dacht dat dit wel kon.
Mag ik vragen hoe oud ze nu dan is? Want als ze ook al in tweespan heeft gelopen hoef je het daarvoor niet te laten, dan moet ze al wel wat gewend zijn.