.Ziet er gaaf uit zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Leuk filmpje, ik "ken" Bakker nog als klein mannetje op stal Woogy schreef:super foto's! Zou een springteugeltje niks zijn voor haar als je het hoofdje wat lager wil inzetten?
.
Starbucks zou ik ook niet durven inspannen, maar ik weet nog goed dat ik Rex inspande en echt meteen merkte dat dit zijn ding was! Hij vond het zó leuk. Ik heb het koetsje helaas verkocht omdat ik er gewoon nooit meer aan toekwam hem ervoor te zetten, en persoonlijk zit er toch nog altijd het liefst op ipv achter.
Maar dit laat heel mooi en duidelijk zien waarom een draver zo 'voor ons raar' door een bocht heen gaat.

ruitje schreef:Woogy schreef:super foto's! Zou een springteugeltje niks zijn voor haar als je het hoofdje wat lager wil inzetten?
Al geprobeerd, dan trekt ze haar nek in en loopt net zo hoog maar dan met haar hoofd boven haar rug.
Ik heb er goede hoop op dat ik de martingaal steeds hoger kan hangen omdat ze zelf voor de kar steeds meer de ontspanning op zoekt
Bedankt voor alle complimenten
Die had zo'n goed balans na verloop van tijd dat hij met opzet of wat ook aan z'n hoofdje niet meer kon werken