Dat is waar! Voor beide heb ik een bruin en zwart tuig en dat vind ik wel meer dan genoeg eigenlijk haha. Voor Pjotr nog het zilco tuig en dan is over het ideal mini shet tuig, maar denk toch dat ik die maar bij Pandorro ga gebruiken ipv dat oude zwarte tuig, ik moet er gewoon aan wennen denk ik
Ik heb weer twee vaardigheids wedstrijden gehad deze week! Eerst het district kampioenschap Oost waarbij Clever in de L vaardigheid foutloos was, een foutloze snelle barrage en daarmee 6de van de 18 deelnemers! En Pandorro in de M vaardigheid foutloos en foutloze snelle barrage en werd daarmee reserve kampioen M vaardigheid
Voor de dressuur had ik te weinig wedstrijden gereden om geselecteerd te worden voor het kampioenschap, je moet dan minimaal 4 wedstrijden hebben gereden en ik had in de winter beide juist wat rust gegeven dus ik kwam daar niet aan.
Gisteren voor beiden een debuut in de vaardigheid. Clever in de M vaardigheid, eerste ronde een balletje en een kleine tijdfout, tweede ronde foutloos en een balletje in barrage en 3de plaats. Dus 2 winstpunten gescoord op zijn debuut!
Pandorro in de Z vaardigheid, eerste ronde foutloos en barrage uitgebeld (weeeeeer poortje vergeten in een barrage
) tweede ronde foutloos en barrage een balletje maar toch een 1ste en 2de plaats gehaald en direct 4 winstpunten!! Toppertjes!!
Nu gauw Pandorro zijn sportpredikaat aanvragen haha, dat was mijn doel voor dit jaar met hem!
Komende weken nog even druk met wedstrijden en daarna heeft Clever een paar maanden rust en merries dekken
, ook Pandorro krijgt zijn welverdiende rust weer.
Laatst bijgewerkt door Manda op 20-03-14 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt