[AR] Start van 2014

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

r_lolita

Re: Start van 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 14:27

Wauw! Ziet er goed uit! en een heerlijk koppie <3

suzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 18:11

Wauw wat een onwijs gaaf dier!

hondenpoott

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 19:11

Knap paard voor de wagen ;)

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 19:12

leuke foto's!!
ziet er mooi en ontspannen uit.

wel zit nog steeds het borsttuig te hoog en de broek te strak... :P

succes!!

_MarjolaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 19:42

Mooie nieuwe aanwinst Tessa! Ik ben benieuwd hoe lang je het HC starten vol gaat houden met hem ;) Dan moet je zeker gelijk in de L beginnen of zelfs in de M?

@baszo volgens mij vertekent het beeld door de zwarte onderlegger. Daarnaast heeft ie nu wel mooi de ruimte om zijn schouder te gebruiken (een te laag hangend borsttuig zou dat weer beperken).

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-14 19:47

Leuk al die positieve reacties!
@ Barney, is inderdaad heel wat anders dan de shetten. Ik kan met het vierspan shetten beter door een S van handveranderen dan met dit enkelspan paard :P
@ Baszo, heb het borsttuig een gat lager gehad, maar dan hangt hij echt te laag. Ik heb nu niet het idee dat hij te hoog hangt. Broek hangt op alle foto's los, ik twijfelde zelfs of hij niet te los hing. Waar zie jij aan dat hij te straks zit?
@ Marjola, ik moet zoiezo gelijk in het L starten, ik ga kijken hoe hij van de zomer thuis loopt en dan beslissen of ik in het L of in het M start. Hangt er ook vanaf hoe goed Obelix gaat want ik kan niet alle shet spullen en de paardenspullen tegelijk vervoeren, dus ik wil eerst met Obelix de klasses uitrijden en daarna pas met Coen officieel starten.

_MarjolaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:16

Leuk! :) Dat gaat een druk menjaar voor je worden. Wel jammer dat je niet met allebei tegelijk op stap kan. Maar er zijn genoeg wedstrijden in de buurt (Heiloo heeft er best veel gepland dit jaar) om af te wisselen :)

Het enige wat mij trouwens aan je broek opvalt is dat de strengophouders hun eigen leven leiden, omdat ze door de strengen (en het hoge lamoen - of eigenlijk het vastmaakt punt van de strengen aan het lamoen zit vrij hoog) wat opzij worden gedrukt. Wellicht ziet dat er strak uit op de foto(?). Maar daar kan je natuurlijk niets aan doen (en dat hoeft ook niet eens). Ik had precies hetzelfde met mijn vorige wagen.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:33

Gaaf paard, staat echt super goed voor de wagen:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:24

Mooi dier voor de wagen! En fijn dat je zo lekker kan rondsturen. Komt helemaal goed! :)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:57

Aahhh, ik moet meer trainen. Het ziet er al erg stabiel uit hoor zo op de foto's.

xxlouise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:33

Hee,

dit is de eerste keer dat ik iemand vind met een paard dat ook van victory komt. Ik heb ook een 6 jarige van victory en hij lijkt als 2 druppels water op haar zeg! Kan dus niet anders dan dat hij een super gaaf paard is!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 10:02

Wat een mooi paard! Lekker ontspannen en het lijkt me een heerlijke vriendelijke reus! :D

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 19:15

Romy_tessa schreef:
Leuk al die positieve reacties!
@ Barney, is inderdaad heel wat anders dan de shetten. Ik kan met het vierspan shetten beter door een S van handveranderen dan met dit enkelspan paard :P
@ Baszo, heb het borsttuig een gat lager gehad, maar dan hangt hij echt te laag. Ik heb nu niet het idee dat hij te hoog hangt. Broek hangt op alle foto's los, ik twijfelde zelfs of hij niet te los hing. Waar zie jij aan dat hij te straks zit?
@ Marjola, ik moet zoiezo gelijk in het L starten, ik ga kijken hoe hij van de zomer thuis loopt en dan beslissen of ik in het L of in het M start. Hangt er ook vanaf hoe goed Obelix gaat want ik kan niet alle shet spullen en de paardenspullen tegelijk vervoeren, dus ik wil eerst met Obelix de klasses uitrijden en daarna pas met Coen officieel starten.

vooral op de galop foto's drukt de broek tegen de achter benen... het span is lang genoeg dus de broek kan zowizo losser, de kar komt dan niet tegen zn bips haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 19:45

Ben echt onwijs fan van dit paard. Kwam hem pas ook al ergens tegen in een topic en pfoei mn hartje ging wel wat sneller! Hahaha