marije wanneer organiseren we hem in het zuiden?! Ziet er weer super uit! Heeeeeeeeeeerlijk om te zien!!
sandra3235
Geplaatst: 09-12-13 22:07
Gaaaaaaaaaf zeg , leuke foto's van jullie allemaal trouwens en wat kan die Melanie super rennen,moet je eigenlijk apart topic van maken en dat stro paardjes verdwalen bijna,wat zou Nikan daar graag in willen koppie duiken
Al met al super gezicht...jullie laten zien waar kleine paardjes groot in zijn!!!!!!
Was leuk om jullie zaterdag even te zien op het strand. Zo te zien heeft benthe genoten van het strand en een box met heeel veel stro.
Eilatan
Geplaatst: 10-12-13 00:26
Wat gaaaaf!!! Ziet er geweldig uit zeg! Toppony
probabeest
Geplaatst: 10-12-13 00:53
gaaf topic romy! en dat filmpje....... ik kan hem nog wel 100x bekijken, heerlijk nagenieten want dat hebben we zeker gedaan het weekend. de rit was echt super! super weer, super rit, super georganiseerd, super gezellig, super eeuuhhh moet ik nog ff door gaan? en idd die stallen, een geweldig logeerplekje, paardjes waren ook goed uitgeslapen en hebben er erg relaxed gestaan. was voor die van mij z'n eerste logeer partijtje en geloof dat hij er best nog eens wat wil. ik ga je topic eens even temmen voor uitgelicht!
stal_HD
Geplaatst: 10-12-13 08:57
Erg gezellig romy. Het ziet er goed uit. Ooit wil ik ook eens mee.
leuke foto's en filmpje! Het was heerlijk op het strand! Wat voor beugeltje is dat, waar je camera mee vast zit? Dat vind ik wel een uitvinding (wij proberen altijd met de spiegelreflex te filmen, maar met een hand sturen en de ander filmen is soms best een uitdaging)