Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoyCiej007 schreef:Wat een leukerd! en kan ook fijn bewegen zeg!
Zal vast een prachtige dag zijn geweest, met het mooie weer!
Ik zou alleen de broek wel iets naar voren over z'n rug leggen, hij ligt nu wat te ver naar achteren. En iets strakker vastmaken, want er zit nu zoveel ruimte tussen en hij hangt zo los, dat hij eigenlijk op die manier niet goed z'n werk kan doen.
Verder......... is bokken voor de wagen natuurlijk echt een absolute not-done. Doet hij dat vaker? Ik zou er igg wel even héel streng tegen optreden, want dat is natuurlijk erg gevaarlijk, ookal is het misschien 'slechts' een 'vreugdebokje'.
Daarnaast zou ik in dat geval ook gebruik maken van een slagriem. Evt. zelf gefabriceerd van een halstertouw of een teugel.
Zie hier voor meer info + filmpje van een slagriem in werking:
JoyCiej007 @ [AR] Paard wat snel slaat inspannen?
Jelleee schreef:Wat een geinig dier, lijkt net een Haflinger. Leuke plaatjes!
hempy schreef:leuk pietje hoor!
L_Rivaldo schreef:Wat een leukerd, hebben.. past mooi tussen mijn pony bestand, mist alleen wel de vlekken maar een mooie brede bles wouw!
Kussdionne schreef:Aaaaah knappe Pietje !![]()
Shetter schreef:Hele leuke pony!
Mooi getekend ook
Rianne01 schreef:Leuke 'ondeugende' pony zeg!
leun schreef:super leuk, knappe pony en zo lekker braaf voor de eerste keer op t strand
Nelson17 schreef:Wat een leuke foto's!! Het ziet er echt heerlijk uit![]()
Maar zoals JoyCiej007 ook al zegt had je je broek een beetje los. Ik had het bij mijn caveletti eerst ook nu heb ik er tuinslang ringen aangemaakt waardoor ik de broek verder naar voren vast kan maken misschien dat het voor jou ook handig is?
http://tinypic.com/r/szkdtw/5
manonfleur schreef:Ah wat een leuke pony!
koetjeboe schreef:of gewoon door een handig persoon een paar oogjes extra op je bomen laten lassen
xMathilde schreef:Wat een leukerd zeg! Als dit in nieuwvliet was, dan heb ik je volgens mij zien rijden. Wij hadden foto meeting op het strand daar!
Marley004 schreef:Wat leuk zeg!! haha maar wie moest de kar de terug weg meenemen?
nathalie2302 schreef:wat een leukerd, lijkt mij ook echt nog eens zo leuk om op het strand te rijden. jullie hadden het weer ook lekker mee, kan niet beter toch?
brendaa94 schreef:Super leeuk zeg!
marion82 schreef:Ahh knappe piet.
Leuke foto's Karin en Emma, volgende keer wil ik wel eens mee.
Lijkt me super om foto's van jullie op het strand te maken.
Jullie staan in uitgelicht zag ik, toppie!!
xDaantjxx schreef:Ik zag de foto in uitgelicht en dacht van: he wat leuk een hafje voor een sulky!
Toen bleek het dus mini haf te zijn!
Wat ontzettend gaaf!
*kruipt heeel snel weer in de meeleeshoek*
BobbieLover schreef:Haha op foto 11 lijkt het net een Haflinger!
Echt gave foto's!
1997karin schreef:BobbieLover schreef:Haha op foto 11 lijkt het net een Haflinger!
Echt gave foto's!
Dank je wel!!
1997karin schreef:xMathilde schreef:Wat een leukerd zeg! Als dit in nieuwvliet was, dan heb ik je volgens mij zien rijden. Wij hadden foto meeting op het strand daar!
Dank je wel! Wij waren op kijkduin. We hebben nog wel 2 ander paardjes zien rijden.
dank je! wij hebben de sulky cavelettiCitaat:NaomiJouke
dankje! de onderlegges zaten al bij het tuig toen we het kochten maar op deze site ook onderleggens kopen: http://www.demenner.nl/tuigonderdelen-3 ... ggers.htmlCitaat:Adawi
dank je! ja wij hadden er veel geluk met het weer! veel plezier op het strand! Ik dat niet zo bij me koetsiers bewijs geleerd. en bij deze broek zou de werking weg gaan als ik het losser doe (komt omdat die eigenlijk niet goed zit)Citaat:kiddokids