[AR] Vaardigheidscompetitie met Pandorro

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 20:54

Bedankt voor de reacties!

Op de foto is een gewone lange dressuurzweep, die kan ik ook het makkelijkst vasthouden want ik heb heel veel moeite met de zweep vasthouden (slappe handjes ofzo :P) en ik reed er toen op de wedstrijd mee omdat ik mijn menzweep niet kon vinden maar normaal rij ik in het openbaar altijd met menzweep.
Je mag officieel ook alleen starten met een boogzweep (en dus niet met een dressuurzweep zoals ik op de foto heb), ik heb een balans boogzweep, dat is een zweep met een gewichtje achterin en is dus heel fijn in evenwicht en licht om vast te houden, die kost ook 80 euro maar dan heb je wel wat, dit is de enige menzweep waar ik redelijk goed mee kan mennen.

De menwedstrijden zijn gewoon te vinden op de KNHS site! Net zoals gewone dressuurwedstrijden onder het zadel kan je ook officiele menwedstrijden rijden. Je kan ook de hobbyklasse starten dan heb je geen startkaart nodig!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 21:32

Wat een gigantisch mooie leuke Stippel zeg :D

Proficiat met je prestaties!!

PippaLuca

Re: Vaardigheidscompetitie met Pandorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 21:46

Gaaf pony'tje hoor! :j

Syllke_x

Re: Vaardigheidscompetitie met Pandorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:01

Leuk topic! Ik vind Pandorro op de foto's ook dressuurmatig al mooi lopen, daar heeft ie vast ook veel in zijn mars. Succes jullie samen!