Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Jenkins schreef:Wat leuk!! Ik was er ook heb de heledag foto's gemaakt, voornamelijk bij de vaardigheid! Zat op een wit stoeltje samen met mn vriend en nog wat mensen aan de korte kant.
Wou heel graag zelf meedoen, maar vond mn pony niet goed genoeg getraind voor de marathon. Jammer dat ik niet wist dat je ook aangepaste route mocht rijden.
janouk schreef:Gefeliciteerd met je geslaagde debuut.
Net als Jenkins hadden wij onze pony nog niet in conditie genoeg om mee te doen. Wel jammer, want het is zo'n leuke gezellige wedstrijd.
amydebbes schreef:Was zeker een geslaagde dag Naan! Ik vond het super leuk dat ik mee mocht En Joepie deed het ook super! En jij ook!!
LS_fotos schreef:Je hebt een leuke pony, en ook goed op conditie dat hij dit heeft vol gehouden!! Er zijn wel alleen wel wat punten wat ik vreemd vind dat dit is toegelaten... oa het dragen van beenbeschermers in de dressuur dit mag namelijk niet. En ook vind ik het vreemd dat je met een sulky marathon mag rijden.. Als dit allemaal toe gelaten word vind ik het raar dat je bij de vaardigheid word gestraft op praten van je groom, dat mag idd ook niet maar dan moeten ze de rest ook niet toe staan...
Wel zou ik even heel snel gaan kijken naar het balans van je sulky want dit is alles behalve goed voor je pony zijn rug, hij hangt totaal uit balans en drukt op zijn rug. Dit heeft niets te maken met of sulkys wel of niet in balans te krijgen zijn, je lichtogen moeten overduidelijk een heel eind omhoog en je zal het punt van de hoogte van je lamoen (bij die 3 gaatjes waar je lamoen in hoogte kan verstellen) even moeten verzetten naar het midden.
Zal voor jou maar ook zeker voor je pony een hele verademing zijn..
FD_horses schreef:Aw wat een schatje zeg !
Pumi schreef:mooie foto's hoor
xMoniek schreef:Mooie foto's!
En knappe sheeeett!
Lissenn schreef:Leuk zeg!! zeker met zo'n mini! je bewijst toch maar weer dat die kleintjes ook er bij horen
Even een korte vraag..
volgens mij mag je niet meer met je sulky marathon/ vaardigheid rijden als de spoorbreedte kleiner is dan 110 cm ? Was het een officiele wedstrijd?
_Rozanne_ schreef:Oooh dat ziet er ontzettend leuk uit!
Wat een prachtig beestje!
Veel plezier met alles wat nog komen gaat
tiffaany95 schreef:leuke wagen
nadita schreef:Geweldig! Waar een kleintje groot in kan zijn.
Die laatste foto
capopjekop schreef:Volgens mij kun je nog sneller rijden als je gewoon onder de hindernissen door rijdt. Dat moet wel passen als jullie bukken
Onwijs schattig die pony van jou, hij doet goed zijn best!
smiley2 schreef:'wauw super schattige pony!