Maartje1990 schreef:Maysie schreef:Misschien een domme vraag maar waar zijn die kettinkjes voor die aan de neusriem zitten en dan uitlopen naar de leidselsVoor inwerking op de neus of?
Wat mijn meninstructeur me vertelde was om ze mooi 'op te knopen' dus dat ze mooi met hun hoofd omhoog lopen. Ik neem even voor het gemak aan dat je black beauty gezien hebt, de film? Herinner je je dat stukje waarbij hij en Ginger bij die rijke vrouw zijn en ze in tweespan moeten lopen en ze 'iets' (die riem dus) steeds strakker en strakker en strakker zetten? En Ginger 'flipt' dan op een gegeven moment helemaal?
Amaris schreef:Kijk, en dát was nou precies wat ik in gedachte had bij mij eerste vraag over de opzetteugels!![]()
Daarom mijn vraag of het niet onvriendelijk is, omdat ik dus de BB ellende in mijn hoofd had en daar nav het boek nog over ben gaan lezen op internet. *uughh penny ughh*
Nouja, dat ligt er maar net aan hoe strak ze de paarden zetten natuurlijk. Ze lijken daar opzich vrij los te staan, dus niet een BB horror