en modoboma ,no offense maar dat kan je ook anders zeggen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
modoboma schreef:Mens ga lekker vinger haken of zo en donder op met je gezeik zitten niet op mensen te wachten die hun pony,s afraggen in de marathon dat is pas dier onvriendelijk sorry dat is mijn mening. Ook een borsttuig wat tehoog zit is niet erg prettig voor jou pony hij zit nl op zijn lucht wegen nee dat is lekker meisje mij hoef je echt de les niet te komen lezen a vingerhaken doos
Brainless schreef:modoboma schreef:Mens ga lekker vinger haken of zo en donder op met je gezeik zitten niet op mensen te wachten die hun pony,s afraggen in de marathon dat is pas dier onvriendelijk sorry dat is mijn mening. Ook een borsttuig wat tehoog zit is niet erg prettig voor jou pony hij zit nl op zijn lucht wegen nee dat is lekker meisje mij hoef je echt de les niet te komen lezen a vingerhaken doos
Het geeft niets als je ergens geen verstand van hebt, maar om zo te reageren is domweg asociaal.
Ik men ook, zonder marathontuig; maar gewoon met een recreatiekar + dito tuig, en ook ik heb deze zo ''hoog'' hangen.
Jammer dat je gelijk mensen moet uitschelden om je zin te krijgen, dacht eigenlijk dat dit meer van de ''jeugd van tegenwoordig'' was. Maar daar heb ik mij blijkbaar flink in vergist.
modoboma schreef:Ach ja alleen domme mensen geven domme antwoorden
Hoord zchzelf graag praten zie je wil aan die super lange tex berichten hihihihihh
Droom maar lekker verder
O ja en wat mijn reactie betreft wordt een beetje simper van madame perfect
lalocax schreef:Iig bedankt.. Maar op de foto ziet het er idd anders uit
En met de sulky ligt die wel super omdat die dan ook aan de sulky
Zit nu gaan deze riemen aan de zeikant naar beneden vanwege de slee
Dus het ziet er allemaal iets anders uit op de foto, dan in het echt
En aan de sulky..
modoboma schreef:lalocax schreef:OMG!! Volgens mij kan ik deze topic beter gaan sluiten..
Lijkt me ook beter al die mensen die jou niet kennen en die jij niet kennen hebben een mening over je waar bemoeien ze zich mee
Brainless schreef:modoboma schreef:Mens ga lekker vinger haken of zo en donder op met je gezeik zitten niet op mensen te wachten die hun pony,s afraggen in de marathon dat is pas dier onvriendelijk sorry dat is mijn mening. Ook een borsttuig wat tehoog zit is niet erg prettig voor jou pony hij zit nl op zijn lucht wegen nee dat is lekker meisje mij hoef je echt de les niet te komen lezen a vingerhaken doos
Het geeft niets als je ergens geen verstand van hebt, maar om zo te reageren is domweg asociaal.
Ik men ook, zonder marathontuig; maar gewoon met een recreatiekar + dito tuig, en ook ik heb deze zo ''hoog'' hangen.
Jammer dat je gelijk mensen moet uitschelden om je zin te krijgen, dacht eigenlijk dat dit meer van de ''jeugd van tegenwoordig'' was. Maar daar heb ik mij blijkbaar flink in vergist.
Vjestagirl schreef:modoboma schreef:Ach ja alleen domme mensen geven domme antwoorden
Hoord zchzelf graag praten zie je wil aan die super lange tex berichten hihihihihh
Droom maar lekker verder
O ja en wat mijn reactie betreft wordt een beetje simper van madame perfect
Ben jij echt nieuw? Want je praat alsof je hier al jaren rondloopt en nu alleen loopt te trollen.
En aangezien jij hier de domme antwoorden geeft, mogen wij dan conclussies trekken over jouw intelligentie?
modoboma schreef:Niks goed bedoelde tip je bent gewoon een bemoeial en je wil dat zij doet wat jij zeg echt doen hoor het is veel beter voor je pony nou ik weet zeker dat ze niet naar jou luister maar naar mij daar durf ik om te wedden en wij weten waarom ik en dat meisje van de shet. Dus je gebemoei is tegen de verkeerde ga je tijd ergends anders mee verspillen
Vjestagirl schreef:modoboma schreef:Niks goed bedoelde tip je bent gewoon een bemoeial en je wil dat zij doet wat jij zeg echt doen hoor het is veel beter voor je pony nou ik weet zeker dat ze niet naar jou luister maar naar mij daar durf ik om te wedden en wij weten waarom ik en dat meisje van de shet. Dus je gebemoei is tegen de verkeerde ga je tijd ergends anders mee verspillen
En jij weet dat omdat je haar kent?
Overigens is het de bedoeling op bokt dat je ABN schrijft, met leestekens en punten en correcte spelling enzo.
JoyCiej007 schreef:Je kan een topic niet zomaar zelf sluiten of verwijderen
Volgens mij 'zeikt' er hier nog steeds niemand. TS: je zegt dat je 'zelf ook wel kan zien wanneer het borsttuig te laag of te hoog hangt'. Blijkbaar niet, gezien het feit dat jij denkt dat hij goed ligt voor zowel de slee als voor de sulky, terwijl dit dus duidelijk niet het geval is. Maar hej, even goede vrienden. Jij plaatst hier foto's en aan de hand daarvan wordt (netjes en respectvol!) opgemerkt dat het borsttuig toch echt te laag hangt. Dat je dat zelf niet wil inzien is jammer, maar uiteindelijk is dat natuurlijk niet mijn probleem. Probeer je alleen te helpen. Want voor je pony is het op deze manier gewoon niet fijn en niet goed. Maar als je graag aan die eigenwijzigheid wil vasthouden en bij hoog en laag blijft volhouden dat hij wél goed hangt, tsja......... dat moet je dan inderdaad zelf weten.
Vind het wel jammer voor de pony. Maargoed, misschien kom je er nog eens achter, vroeg of laat.
En of je er blij mee moet zijn dat een 'bekende' van jou zo fijn komt rellen in dit topic op een dergelijke manier......... ik zou er niet blij mee zijn als een bekende het voor mij zou 'opnemen' op deze manier. Maar ach....
Ik denk overigens dat Vjestagirl de vraag zó bedoelde; of Modoboma míj kende, dat ze zo over mij oordeelt. Want ondertussen stelt ze zelf dat wij haar niet kennen, dus ook niet over haar mogen oordelen.
Niet bepaald logische redeneringen waar nogal de nodige inconsistenties in zijn te vinden.
Vjestagirl schreef:modoboma schreef:Niks goed bedoelde tip je bent gewoon een bemoeial en je wil dat zij doet wat jij zeg echt doen hoor het is veel beter voor je pony nou ik weet zeker dat ze niet naar jou luister maar naar mij daar durf ik om te wedden en wij weten waarom ik en dat meisje van de shet. Dus je gebemoei is tegen de verkeerde ga je tijd ergends anders mee verspillen
En jij weet dat omdat je haar kent?
Overigens is het de bedoeling op bokt dat je ABN schrijft, met leestekens en punten en correcte spelling enzo.
suikermeisje schreef:Geloof nooit dat Delabo 43 is. Ten eerste een beroerd nederlands en ten tweede reageert niet eens op een bericht wat ze zelf quote..
Zucht
TS: Ziet er heel leuk en gezellig uit, maar controleer je borsttuig nog wel een keer. Heb zelf ook die fout gemaakt hoor toen ik een stukje jonger was. Toen was mijn moeder nog zo lief om te helpen en advies te geven. En om het goed te hangen.
delabo schreef:Wat is het toch altijd jammer als mensen leuk foto,s plaatsen dat dat altijd afgezeken moet worden met negatief commentaar dat is altijd zo jammer in de paarden sport de 1 weet het nog beter dan de ander .Nou meiden het ziet er super leuk uit en wat het tuig betreft geen punt hoor ik zie dat de onderleger wat onder het borsttuig uit komt dus dat zal een ietwat vertekend beeld geven en als mensen hun foto,s laten zien met een welsh pony in het tuig voor een marathonkar denk ik gelijk gaan we appels met peren vergelijken. Heb zelf al heel wat jaren mijn koetsiersbewijs enkelspan men al heel war jaren met alles wat ik heb voor de kar mijn trekpaard fjord haflinger en ook een shetlandpony
Dus denk we'll dat ik er iets van weet en o ja heb ook de welsh. Van. Mijn zoon ooit beleerd doe niks in de sport. Alleen maar recreatief. Omdat. Ik. Daar dan niet dat. Commentaar. Van al die zogenaamde. Betweters hoeft. Aan tehoren meiden. Geniet vooral. Van je hobby. En. Laat ze maar kletsen grtz ik