[AR] sneeuwpret met dora

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

drae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 01:07

Ziet er leuk uit en jullie hebben plezier gehad ! :) , dat je borsttuig te laag hangt weet je en daar doe je ( hopelijk ) ook wat aan dus denk niet dat dat nog gezegd hoeft te worden. Welkom op bokt trouwens !

en modoboma ,no offense maar dat kan je ook anders zeggen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 01:12

modoboma schreef:
Mens ga lekker vinger haken of zo en donder op met je gezeik zitten niet op mensen te wachten die hun pony,s afraggen in de marathon dat is pas dier onvriendelijk sorry dat is mijn mening. Ook een borsttuig wat tehoog zit is niet erg prettig voor jou pony hij zit nl op zijn lucht wegen nee dat is lekker meisje mij hoef je echt de les niet te komen lezen a vingerhaken doos

Het geeft niets als je ergens geen verstand van hebt, maar om zo te reageren is domweg asociaal.
Ik men ook, zonder marathontuig; maar gewoon met een recreatiekar + dito tuig, en ook ik heb deze zo ''hoog'' hangen.
Jammer dat je gelijk mensen moet uitschelden om je zin te krijgen, dacht eigenlijk dat dit meer van de ''jeugd van tegenwoordig'' was. Maar daar heb ik mij blijkbaar flink in vergist.

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 01:14

Ach ja alleen domme mensen geven domme antwoorden
Hoord zchzelf graag praten zie je wil aan die super lange tex berichten hihihihihh
Droom maar lekker verder
O ja en wat mijn reactie betreft wordt een beetje simper van madame perfect

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 01:19

Brainless schreef:
modoboma schreef:
Mens ga lekker vinger haken of zo en donder op met je gezeik zitten niet op mensen te wachten die hun pony,s afraggen in de marathon dat is pas dier onvriendelijk sorry dat is mijn mening. Ook een borsttuig wat tehoog zit is niet erg prettig voor jou pony hij zit nl op zijn lucht wegen nee dat is lekker meisje mij hoef je echt de les niet te komen lezen a vingerhaken doos

Het geeft niets als je ergens geen verstand van hebt, maar om zo te reageren is domweg asociaal.
Ik men ook, zonder marathontuig; maar gewoon met een recreatiekar + dito tuig, en ook ik heb deze zo ''hoog'' hangen.
Jammer dat je gelijk mensen moet uitschelden om je zin te krijgen, dacht eigenlijk dat dit meer van de ''jeugd van tegenwoordig'' was. Maar daar heb ik mij blijkbaar flink in vergist.

Sorry hoor maar ik ben geen kind heb er wel 3 ook heb ik 3 paarden heb ze zell beleerd en heb al jaren mijn men bewijs dus waar heb ik geen verstand van ?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 01:19

modoboma schreef:
Hoord zchzelf graag praten zie je wil aan die super lange tex berichten hihihihihh
Droom maar lekker verder

Ben jij echt nieuw? Want je praat alsof je hier al jaren rondloopt en nu alleen loopt te trollen.

En aangezien jij hier de domme antwoorden geeft, mogen wij dan conclussies trekken over jouw intelligentie?

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 01:22

OMG!! Volgens mij kan ik deze topic beter gaan sluiten..

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 01:28

:') Ohja, da's waar ook, de voorjaarsvakantie was toch begonnen?

modoboma: ik ben dan wel niet de oudste, maar laat ik maar de verstandigste zijn, en verder niet meer reageren op jou ronduit asociale en 'simpele' reacties, die overigens ook nog het één en ander aan spellings- en interpunctiefouten bevatten.
....Want ik ben immers perfect :j

TS: jammer dat mensen als modoboma je topic op deze manier verzieken.

Nog 1 goedbedoelde tip, als reactie op je vorige post:
lalocax schreef:
Iig bedankt.. Maar op de foto ziet het er idd anders uit
En met de sulky ligt die wel super omdat die dan ook aan de sulky
Zit nu gaan deze riemen aan de zeikant naar beneden vanwege de slee
Dus het ziet er allemaal iets anders uit op de foto, dan in het echt
En aan de sulky..

Het is heel vervelend, maar hij hangt gewoon echt te laag. Dat ligt niet aan de foto. En dan zal hij voor de sulky ook zeker te laag hangen. Want ookal hang je er een pallet aan, of iets wat heel laag is, zodat de riemen aan de zijkant (de strengen.....) naar beneden worden getrokken, dan nog blijft het borsttuig gewoon op hoogte hangen, die gaat dan echt niet zakken.
Dus sorry, je kan echt op je hoofd gaan staan bij wijze van, maar hij hangt gewoon echt te laag........ het is niet voor niets dat er hier een hoop meer mensen dat opmerken. En dat er slechts 1 persoon is die dat tegenspreekt. Met nogal discutabele argumenten en redeneringen die nergens op slaan. Denk dat dat wel genoeg zegt, toch?

Sleen is leuk, mennen is ook erg leuk, en je hebt echt een leuke pony en zo te zien veel plezier gehad. Maar het is ook belangrijk dat je tuig en materiaal gewoon goed passend is en dat je dit goed hebt afgesteld. Het is voor je pony niet plezierig en fijn om druk op z'n schouder en bovenbenen te krijgen, bovendien kan hij daar ook drukplekken en spierproblemen van krijgen. Dat zou toch zonde zijn? :(:)

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 01:40

lalocax schreef:

Lijkt me ook beter al die mensen die jou niet kennen en die jij niet kennen hebben een mening over je waar bemoeien ze zich mee

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 01:46

modoboma schreef:
lalocax schreef:

Lijkt me ook beter al die mensen die jou niet kennen en die jij niet kennen hebben een mening over je waar bemoeien ze zich mee

En dat is waarom jij mensen een doos noemt en roept dat je veel meer ervaring hebt dan anderen mensen? Omdat je ze zo goed kent?

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 02:03

Brainless schreef:
modoboma schreef:

Boeiend hoor ik ben echt onder de indruk hahahah ik ken je niet eens dus ssssssssssss

donna0546

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 02:11

Wat een leuk beestje ! Egt gaaf met zn slee de achter

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 02:16

Ik hoef me tegenover wild vreemde niet te bewijzen anders ga ik we'll wedstrijden rijden maak ik foto,s en zet ze dan op een forum als deze. Ga me dan met iedereen bemoeien omdat ik het dan beter denk te weten dan iedereen nee sorry kids morgen is deze topic er vanaf ik ga nu naar mijn bedje ga vooral verder met fiets tegen mij maar helaas ik lees het ook niet meer ga me pc afsluiten veel plezier verder hahahaha tot nooit

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 11:32

Vjestagirl schreef:
modoboma schreef:
Droom maar lekker verder

Ben jij echt nieuw? Want je praat alsof je hier al jaren rondloopt en nu alleen loopt te trollen.

En aangezien jij hier de domme antwoorden geeft, mogen wij dan conclussies trekken over jouw intelligentie?

Ja tuurlijk jij ken mij (niet eens dus oordeel dan oook niet over mij)

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 11:43

Als je ergends op reageer en comentaar op geef moet je eerst goed lezen ik heb niet gezecht dat ik meer dan een ander weet alleen dat ik de nogige ervaaring heb maar dat is niet zo gek als je al meer dan 30 jaar met paarden bezig ben. Dus eerst goed lezen

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 11:49

Niks goed bedoelde tip je bent gewoon een bemoeial en je wil dat zij doet wat jij zeg echt doen hoor het is veel beter voor je pony nou ik weet zeker dat ze niet naar jou luister maar naar mij daar durf ik om te wedden en wij weten waarom ik en dat meisje van de shet. Dus je gebemoei is tegen de verkeerde ga je tijd ergends anders mee verspillen
[/quote]

Het is heel vervelend, maar hij hangt gewoon echt te laag. Dat ligt niet aan de foto. En dan zal hij voor de sulky ook zeker te laag hangen. Want ookal hang je er een pallet aan, of iets wat heel laag is, zodat de riemen aan de zijkant (de strengen.....) naar beneden worden getrokken, dan nog blijft het borsttuig gewoon op hoogte hangen, die gaat dan echt niet zakken.
Dus sorry, je kan echt op je hoofd gaan staan bij wijze van, maar hij hangt gewoon echt te laag........ het is niet voor niets dat er hier een hoop meer mensen dat opmerken. En dat er slechts 1 persoon is die dat tegenspreekt. Met nogal discutabele argumenten en redeneringen die nergens op slaan. Denk dat dat wel genoeg zegt, toch?

Sleen is leuk, mennen is ook erg leuk, en je hebt echt een leuke pony en zo te zien veel plezier gehad. Maar het is ook belangrijk dat je tuig en materiaal gewoon goed passend is en dat je dit goed hebt afgesteld. Het is voor je pony niet plezierig en fijn om druk op z'n schouder en bovenbenen te krijgen, bovendien kan hij daar ook drukplekken en spierproblemen van krijgen. Dat zou toch zonde zijn? :(:)[/quote]

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:41

modoboma schreef:
Niks goed bedoelde tip je bent gewoon een bemoeial en je wil dat zij doet wat jij zeg echt doen hoor het is veel beter voor je pony nou ik weet zeker dat ze niet naar jou luister maar naar mij daar durf ik om te wedden en wij weten waarom ik en dat meisje van de shet. Dus je gebemoei is tegen de verkeerde ga je tijd ergends anders mee verspillen

En jij weet dat omdat je haar kent?

Overigens is het de bedoeling op bokt dat je ABN schrijft, met leestekens en punten en correcte spelling enzo.

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 13:29

Vjestagirl schreef:
modoboma schreef:

Overigens is het de bedoeling op bokt dat je ABN schrijft, met leestekens en punten en correcte spelling enzo.

Ja klopt idd zei kent mij.. allemaal heel leuk die goed bedoelende tips..
maar ik kan zelf ook zien wanneer die te laag of te hoog hangt..
dus AUB stop met die gezeik over dat die te laag zou hangen
heb er namelijk geen zin meer in anders verwijder ik deze topic vandaag nog !!!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 13:47

Je kan een topic niet zomaar zelf sluiten of verwijderen ;)

Volgens mij 'zeikt' er hier nog steeds niemand. TS: je zegt dat je 'zelf ook wel kan zien wanneer het borsttuig te laag of te hoog hangt'. Blijkbaar niet, gezien het feit dat jij denkt dat hij goed ligt voor zowel de slee als voor de sulky, terwijl dit dus duidelijk niet het geval is. Maar hej, even goede vrienden. Jij plaatst hier foto's en aan de hand daarvan wordt (netjes en respectvol!) opgemerkt dat het borsttuig toch echt te laag hangt. Dat je dat zelf niet wil inzien is jammer, maar uiteindelijk is dat natuurlijk niet mijn probleem. Probeer je alleen te helpen. Want voor je pony is het op deze manier gewoon niet fijn en niet goed. Maar als je graag aan die eigenwijzigheid wil vasthouden en bij hoog en laag blijft volhouden dat hij wél goed hangt, tsja......... dat moet je dan inderdaad zelf weten.
Vind het wel jammer voor de pony. Maargoed, misschien kom je er nog eens achter, vroeg of laat.

En of je er blij mee moet zijn dat een 'bekende' van jou zo fijn komt rellen in dit topic op een dergelijke manier......... ik zou er niet blij mee zijn als een bekende het voor mij zou 'opnemen' op deze manier. Maar ach.... :=

Ik denk overigens dat Vjestagirl de vraag zó bedoelde; of Modoboma míj kende, dat ze zo over mij oordeelt. Want ondertussen stelt ze zelf dat wij haar niet kennen, dus ook niet over haar mogen oordelen.
:= Niet bepaald logische redeneringen waar nogal de nodige inconsistenties in zijn te vinden.

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:32

JoyCiej007 schreef:
Je kan een topic niet zomaar zelf sluiten of verwijderen ;)

Volgens mij 'zeikt' er hier nog steeds niemand. TS: je zegt dat je 'zelf ook wel kan zien wanneer het borsttuig te laag of te hoog hangt'. Blijkbaar niet, gezien het feit dat jij denkt dat hij goed ligt voor zowel de slee als voor de sulky, terwijl dit dus duidelijk niet het geval is. Maar hej, even goede vrienden. Jij plaatst hier foto's en aan de hand daarvan wordt (netjes en respectvol!) opgemerkt dat het borsttuig toch echt te laag hangt. Dat je dat zelf niet wil inzien is jammer, maar uiteindelijk is dat natuurlijk niet mijn probleem. Probeer je alleen te helpen. Want voor je pony is het op deze manier gewoon niet fijn en niet goed. Maar als je graag aan die eigenwijzigheid wil vasthouden en bij hoog en laag blijft volhouden dat hij wél goed hangt, tsja......... dat moet je dan inderdaad zelf weten.
Vind het wel jammer voor de pony. Maargoed, misschien kom je er nog eens achter, vroeg of laat.

En of je er blij mee moet zijn dat een 'bekende' van jou zo fijn komt rellen in dit topic op een dergelijke manier......... ik zou er niet blij mee zijn als een bekende het voor mij zou 'opnemen' op deze manier. Maar ach.... :=

Ik denk overigens dat Vjestagirl de vraag zó bedoelde; of Modoboma míj kende, dat ze zo over mij oordeelt. Want ondertussen stelt ze zelf dat wij haar niet kennen, dus ook niet over haar mogen oordelen.
:= Niet bepaald logische redeneringen waar nogal de nodige inconsistenties in zijn te vinden.

Is ze nou nog bezich met haar gelijk te krijgen wordt je toch niet goed van hihiihih

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:35

Alsjeblieft mensen. Het punt is wel duidelijk. Als iedereen verders de mond houd hierover en gewoon andere dingen zegt, heeft TS hier ook nog plezier aan.

Ontstip dit topic desnoods.
;)

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:57

Vjestagirl schreef:
modoboma schreef:

Lekker belangrijk en dat geluk is we'll te koop hoor als je maar genoeg geld heb anders kan je paarden niet goed verzorgenlijkt mij zonder geld geen paarden zonder paarden geen geluk hihhii

suikermeisje

Re: sneeuwpret met dora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:07

Geloof nooit dat Delabo 43 is. Ten eerste een beroerd nederlands en ten tweede reageert niet eens op een bericht wat ze zelf quote..
Zucht :roll:

TS: Ziet er heel leuk en gezellig uit, maar controleer je borsttuig nog wel een keer. Heb zelf ook die fout gemaakt hoor toen ik een stukje jonger was. Toen was mijn moeder nog zo lief om te helpen en advies te geven. En om het goed te hangen.

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 15:16

suikermeisje schreef:
Geloof nooit dat Delabo 43 is. Ten eerste een beroerd nederlands en ten tweede reageert niet eens op een bericht wat ze zelf quote..
Zucht :roll:

TS: Ziet er heel leuk en gezellig uit, maar controleer je borsttuig nog wel een keer. Heb zelf ook die fout gemaakt hoor toen ik een stukje jonger was. Toen was mijn moeder nog zo lief om te helpen en advies te geven. En om het goed te hangen.

modoboma (delabo) is 43 ik ken deze vrouw namelijk persoonlijk al 10 jaar dus aub niet iets denken als je haar niet kent
tuurlijk controleer ik dat wel dus iedereen maak je geen zorgen om deze pony dat komt echt wel goed
en een tip geven kan echt wel daar maken wij geen probleem over maar na 1 keer weten wij het ook wel dat hoeft niet 10 keer gezevht te worden en bedankt trouwens :)

delabo

Re: sneeuwpret met dora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:35

Ja ik ben dislecties is dat zo erg of kan dat niet bij mensen van 43
Maar ik heb we'll verstand van paarden.
Weet niks meer of minder dan de gemiddelde paarden bezitter
Maar heb we'll 30jaar ervaring met paarden
Ik snap best dat er een tip gegeven wordt
Maar het gaat op deze topic al 24 uur nergends ander over dan over het borsttuig van deze pony
Denkdat er belangrijkere dingen zijn om je druk over te maken bv zieke verwaarloosde of mishandelde dieren dus.
Ga daar je energie in steken en laat lalocat lekker met rust
Haar pony ziet er super verzorgd en ontbreekt het ook niet aan liefde een aandacht .

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:46

delabo schreef:
Wat is het toch altijd jammer als mensen leuk foto,s plaatsen dat dat altijd afgezeken moet worden met negatief commentaar dat is altijd zo jammer in de paarden sport de 1 weet het nog beter dan de ander .Nou meiden het ziet er super leuk uit en wat het tuig betreft geen punt hoor ik zie dat de onderleger wat onder het borsttuig uit komt dus dat zal een ietwat vertekend beeld geven en als mensen hun foto,s laten zien met een welsh pony in het tuig voor een marathonkar denk ik gelijk gaan we appels met peren vergelijken. Heb zelf al heel wat jaren mijn koetsiersbewijs enkelspan men al heel war jaren met alles wat ik heb voor de kar mijn trekpaard fjord haflinger en ook een shetlandpony
Dus denk we'll dat ik er iets van weet en o ja heb ook de welsh. Van. Mijn zoon ooit beleerd
doe niks in de sport. Alleen maar recreatief. Omdat. Ik. Daar dan niet dat. Commentaar. Van al die zogenaamde. Betweters hoeft. Aan tehoren meiden. Geniet vooral. Van je hobby. En. Laat ze maar kletsen grtz ik

Je doet het zelf ook :')

TS, Ziet er leuk uit! een puntje is de borsttuig maar voor een keertje is dat natuurlijk geen probleem!
leuke shet ook!