Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anke schreef:Het zelf in elkaar gezette tuigje is knap gedaan.
Echter bij de shet zou ik toch even kijken hoe de strengen opgehouden worden.
Deze zitten namelijk veel te strak (te hoog) waardoor alle druk op de broek komt
en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Leuk om te zien hoe creatief je bezig bent geweest, enkele tips heb je al gehad.
capopjekop schreef:Creatief opgelost! Pony lijkt er verder geen last van te hebben. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik dit topic wel een beetje eng vind, omdat er nu een hoop mensen het na gaan doen die wellicht geen ervaring hebben met mennen of met een pony gaan sleeën die nog nooit wat getrokken heeft.
capopjekop schreef:Creatief opgelost! Pony lijkt er verder geen last van te hebben. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik dit topic wel een beetje eng vind, omdat er nu een hoop mensen het na gaan doen die wellicht geen ervaring hebben met mennen of met een pony gaan sleeën die nog nooit wat getrokken heeft.
susanne_m schreef:capopjekop schreef:Creatief opgelost! Pony lijkt er verder geen last van te hebben. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik dit topic wel een beetje eng vind, omdat er nu een hoop mensen het na gaan doen die wellicht geen ervaring hebben met mennen of met een pony gaan sleeën die nog nooit wat getrokken heeft.
Daarom mijn post, i heb jouw OP gelezen, ts.
Maar er zijn een heleboel meiden (en jongens) die denken het even na te kunnen doen.
En daarbij niet aan eventuele gevolgen denken.
Als je kan mennen, weet je over welke gevolgen ik het heb.
x_Heidi schreef:Ik men zelf ook met mijn shetlander en ik weet wel over welke gevaren jullie het hebben maar dat is bij mij niet van toepassing..dit topic heb ik ook niet gemaakt om mensen tot onveilige dingen te gaan zetten ofzo, als hun het nadoen en er verstand van hebben vind ik het leuk, maar als mensen er geen verstand van hebben en het gaan nadoen kan dat inderdaad erg vervelend uitpakken.. ik hoop dat mensen dat ook zelf kunnen bedenken en anders bij deze, doe dit alleen als je weet waar je mee bezig bent en je pony het ook echt kent.