wat n gave pony, ik zou m zo mee naar huis nemen en die foto's in de sneeuw.... Prachtig!
femskie
Geplaatst: 12-12-12 12:01
Plaatje!!!
Meganyr
Geplaatst: 12-12-12 12:01
Wat een superleuke foto's en een superleuk paard!
Ik wil, net als de anderen, ook niet afkraken, maar de afstelling van je tuig verdient zeker aandacht. Alles zit eigenlijk te los: de keelriem, de rugriem, de buitensingel, de broek. De strengen zijn te lang en er hangen aan de voorkant veel losse riempjes, het staat een stuk mooier en strakker als je alles inkort .
Superschattig, dat rode frontriempje die de hele foto opkleurt!
Gwahir
Geplaatst: 12-12-12 12:02
Maar wel lekker op een trensje Heel mooie foto's zeg!
ja ik wil echt niet met een stang rijden,die pony is op je pinken te rijden en dat wil ik graag zo houden.
megan,hoofdstel is maat minishet en nog te groot,kan niet veel kleiner vinden. ik moet nog kijken voor extra leertjes om de losse riempjes vast te maken want erger me er heel erg aan dat het zo flappert. de rest is allemaal door mijn meninstructeur afgesteld en die ment op hoog niveau dus denk dat hij het wel weet.
vivana
Geplaatst: 12-12-12 12:09
Als onze Wynnetou dit ook zo goed gaat doen heb ik er een wereld-pony bij!! Mooie foto's Marouschka!
ik denk dat ik de pony onderhand op kan sluiten in de stal met een groot hangslot eraan haha.
bedankt voor alle reacties,ben echt super trots op die knapperd.
darwin
Geplaatst: 14-12-12 23:26
Die moet je echt volgend jaar op welsh shows uitbrengen, dan hebben wij ook wat meer competitie want er zijn maar weinig mensen die tuigpony rubrieken willen rijden. En je zal zeker niet achteraan staan met zo'n pony.
Laurie
Geplaatst: 14-12-12 23:31
Winoa doet het echt goed! Ik vind ook dat je haar volgend jaar gewoon een aantal keer moet uitbrengen.