Gaaf Cis, zie ik zomaar een bekende op de voorpagina staan Het zijn echt mooie foto's geworden met de donkere luchten en het zonnetje erbij. Wie was je fotograaf?
wauw prachtige foto's hoor! bij welk strand is dit? kan de omgeving even niet zo snel plaatsen namelijk. ik wil ook ooit nog eens naar het strand met de sulky, woon toch dichtbij. die van mij wil alleen nog wel eens gaan liggen op het strand, niet zo grappig voor de wagen
romiley_xxx
Geplaatst: 02-12-12 14:05
Ohh wauw, super mooie foto's! Gave shet !
YMJArabians
Geplaatst: 02-12-12 14:44
Wauw heel gaaf zeg! Wat lijkt me dat heerlijk
Sjolvir
Geplaatst: 02-12-12 14:46
Pas op Golfff!!!
Die met die donkere lucht is inderdaad prachtig, maar vooral om dat dat zachte winterzonnetje net op jullie valt. Heerlijk zo uitwaaien.
*zit hier even stik jalours te zijn* ...... Wat een super leuke foto's en wat ziet het er geweldig uit!!! En wat blijft het toch een waanzinnig knappe pony!
Wat een geweldig leuke foto's en gaaf om te doen!! Ik denk dat het ergens richting Bergen oid is?? Ik zie volgens mij de "Hoogovens".
linnebill
Geplaatst: 02-12-12 20:05
Wat een heerlijk, ontspannen en relaxed gezicht! Volgens mij kan je uren op die heerlijke stoel zitten? Gave pittige pony ook! Oortjes erop en gaan! Zo hoort het !!
Myraxhorsey
Geplaatst: 02-12-12 20:25
Super leuke pony!!!!
Maar een vraagje niet gemeen bedoelt ofzo hoor maar waarom heeft u een cap op?