[AR] Bos en Hei, de Veluwe Deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Re: Bos en Hei, de Veluwe Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 08:48

@appiebram: dankje, dankje enneh... dankje :o :o :o Het was heerlijk

@Diana29: zekers! ;-)

@Hahahanneke: dankje en dankje :D

@VHU: heerlijk is dat he, die boslucht/heidelucht/natuurlucht idd, de uitgestrektheid ervan :))

Nog lang niet klaar met Veluwe ontdekken hoor, daar gaan we zeker weer naar toe, maar wil volgende keer eens andere accomodatie proberen als uitvalsbasis, dus suggesties = welkom :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 09:11

camping boszicht...

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 10:10

:D inderdaad.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 17:55

@Bic en Silence:

da's inderdaad wel een optie, heb hun site even bezocht, maar vroeg me af, die zitten best een eind van kootwijkerbroek... is het daar net zo uitgebreid met menpaden? Wat ik in omgeving van Kootwijk zo heerlijk vond is dat je gewoon hele dagen niemand tegenkomt op die paden, dus wil graag diezelfde rust :o
Oja, en vriendlief vroeg zich nog af Bic hoe het jouw vriend verging in de stacaravan voor wat betreft bedje, omdat jouw menneke ook lang is (die zullen ongeveer hetzelfde zijn schat ik...) en vriendlief was beetje bang dat de bedjes maar 1.80 zouden zijn, omdat dat vaak in stacaravan is... geeft op zich niks, maar als er dan maar niet zo'n opstaand randje aan voeteneind is :D
(waar maak je je druk om _O- :o )

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:11

ro was heel tevreden, sliep goed, zn voeten staken idd wel buiten het bed,haha.
maar geen opstaande rand :D

zelf vond ik de breedte van het bed ietsje tegenvallen, wij zijn hier 1.60 breed staan, en daar is het ene twijfelaar, wel lekker knus, hihi, dat wel...

wat menpaden betreft, echt, die heb je na een week nog niet allemaal gereden denk ik.

ook wij kwamen soms hele dagen niemand tegen, al is het in de weekend dagen drukker op de fietspaden die ernaast liggen hier en daar.

heb je al een vergunning? anders kan je de mijne mee krijgen.
we hebben hier ook een kaart met alle menroutes, waar alle paden op staan.
(hoewel we ook wel nieuwe paden ontdekte,haha)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 19:04

De paden zijn daar echt oneindig :j
De smalle voor onder zadel, maar zeker niet minder brede voor menners.
Er komen heel veel menners op vakantie bij boszicht.

Bedje is niet zo breed, maar er is ook een slaapbank.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 19:18

uh... :o Wist niet dat je vergunning moest hebben überhaupt??? Wij hebben nu steeds zonder een vergunning door Veluwe gecrossed...

Maar mooi bericht van bed zonder opstaande rand en de slaapbank als eventueel bedje als 't té krappies wordt :+

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 19:21

dan kan ik je mijn vergunning meegeven, weet niet precies wat de boete is, maar wij zagen toch regelmatig boswachters etc..

even momentje afspreken om aan je te geven dan..

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 20:53

hopen dat 't nog lukt om dit jaar nog keer te gaan... we moeten nog weekend in Overijssel inhalen wat ivm de peesblessure van Mick toen was uitgesteld en we proberen de vakantie naar Ameland om te zetten naar iets anders, het gaat 'm niet worden om Mick zo lang op trailer te hebben... Als hij 't zat is, steekt hij dat niet onder stoelen of banken maar beukt hij die hele trailer in elkaar :roll:

Maar ik hou 't in gedachten meid :-)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 00:30

Oh, wat een heerlijk genieten, daar *\o/* . Mick ziet er ook heel tevreden uit <3 en wat leuk dat je ook een grabbelbak gemaakt hebt voor hem!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 07:21

Wat een heerlijke foto's om naar te kijken. :D
Dat mis ik hier in zeeland echt wel een bos en een hei, om lekker te rijden en te crossen -O-
Had van de week al gestemt op je coveractie hoor, hopelijk heb je straks genoeg stemmen en kan ik zeggen tegen me schoonzus, Hey daar heb ik op gestemd als het bit verschijnt en op de keukentafel ligt :+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 07:35

@avaluna: ja ja, de 'grabbelbak' is echt een uitvinding. Hij slurpte dan ook in één keer de bak met water helemaal leeg, kennelijk is dit echt het toppunt van lekker voor hem, was zo schattig om te zien, hij was ook inderdaad heel erg tevreden aan het werk, hij had er zin in :D

@Dingetje: dankje en wij moeten voor Veluwe ook wel stuk rijden hoor, ongeveer net zo ver als dat jullie richting Mastbos in Breda zouden gaan denk ik :D En jullie hebben waarschijnlijk strand in de buurt (tenminste als je bij de Kroo iets organiseert, neem ik aan dat je op/rond Walcheren woont... en daar zijn hele mooie stranden :D )

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:28

Ziet er superleuk uit om daar te mennen, in die omgeving!
Mooie foto's <3

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 16:58

@Lottex: het is ook echt een aanrader om daar eens heen te gaan :j Iedereen kent het begrip 'de Veluwe' wel als natuurgebied, maar ik was echt onder de indruk van zoveel prachtige kilometers uitstekende men- en ruiterpaden!