[AR] Bos en Hei, de Veluwe

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Re: Bos en Hei, de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 23:14

@Joyca: dat klinkt al goed joh, wie weet hoe het allemaal loopt!

@Ava: heerlijk he? je zou er energie van krijgen van zulke dagen ;-) :*

@Hahahanneke: bij onder de kastanje, echt een aanrader, maar eens op de site kijken. Ik zag in de bit dat er ook een nieuw vd Valk hotel is op de Veluwe met arrangementen om paard mee te nemen, wil ik ook nog eens bekijken :D

Drunten1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 23:25

Ja, OdK ken ik zeker wel! Heb daar mn CME1 gehaald vorig jaar. Ik herkende het niet joh! Denk dat het idd daar gaat worden als ik die kant op ga, kan ik gelijk ook weer een lesje meepikken!

Hmm, vd valk, ga ik ook in de gaten houden, maar ja OdK is wel erg goed ingericht voor de menners he.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 23:26

@Hahahanneke: is zekers een supergoed plekje voor menners (dat is helaas niet overal he) Maar ik hoorde van andere gasten dat er vanaf januari een en ander gaat veranderen. Hoe of wat was nog niet bekend... Hopelijk lukt 't volgend jaar nog!

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 23:28

Wauw wat heeeeeeerlijk dit zeg die.oortjes foto echt super schattig :d heerlijk genieten zo :d

Drunten1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 23:39

Dat zou toch eeuwig zonde zijn, als we er niet meer terecht zouden kunnen. We wachten het maar af...

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 01:04

Ow god wat ben ik jaloers!
Ziet er heerlijk uit zeg!
Wou dat ik gewoon ff mn pony op kon laden en naar de veluwe kon rijden haha, maar daarvoor ontbreekt helaas geld, auto, trailer en iemand die ermee kan rijden :P

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 05:33

ow leuk prinsje, onder de kastanje hebben we met Het Trail Team 2 nachtjes gesposort mogen slapen op de hooi zolder, de paardjes op de wei, toen we vorig jaar opweg waren naar Delfzijl :))

prachtige en gastvrije plek :)) :)) :))

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 06:50

@Ikke20: die oortjes vond ik ook zoooo lief, hij was ook de hele tijd heel lief :j Heerlijk beest om paar dagen mee weg te gaan, die is zo gewend op andere plek.

@HhHanneke: is inderdaad maar afwachten, wie weet blijft alles toch gewoon nog hetzelfde, dat kan natuurlijk ook, het is maar 'van horen zeggen' ;-)

@Jenkins: het is idd wel schandalig luxe zo met die trailer en auto ervoor, hebben wij ook pas sinds april dit jaar hoor en gelukkig mijn E rijbewijs gehaald en tsja het kost altijd wel weer wat geld, maar gelukkig viel het wel mee dit :-)

@Bicci: ik zag het in het gastenboek! wat je zegt, echt super gastvrij daar!

priske29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 14:15

super !!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 15:09

@Priske29: Dankjewel natuurlijk

En dit is het minder leuke stukje van mennen door de modderige bossen:

heel veel schoonmaakwerk :+
Afbeelding

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 08:57

Ziet er heerlijk uit Margreet! :D
Jammer alleen van het schoonmaakwerk. :=

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 10:34

@SB: dat schoonmaakwerk is makkelijk daar, je parkeert de kar op de daarvoor bestemde plek (daar zit een putafvoer onder de roosters, dus geen wateroverlast op terrein), je zet de hogedruk erop en in vijf minuten kar weer blinkerdeblinkie :D Tuig is even met de leatherdoekjes van Action en de peesbeschermers/springschoenen/strijklappen even in een grote kuip met water te weken leggen ;-)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:17

Maar je moet je kar wel weer droogmaken met een doek of niet? Tenminste lijkt mij het beste voor het materiaal. :j Maar dat is wel fijn daar dat je het makkelijk schoon kan maken! :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:13

Super gaaf zo'n dagje Veluwe! En Onder de Kastanje is inderdaad een prima pleisterplaats! Hoe was het met de dazen trouwens?

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 19:16

@SB: dat is waarschijnlijk wel het beste, maar nu we vijf dagen achter elkaar gingen, hebben we dat niet gedaan, gewoon laten drogen en hoppa, klaar voor volgende ruige rit :+

@VHU: was heerlijk, we waren er vijf dagen, helemaal onverwachts, echt genieten! De dazen vielen heel erg mee, we hadden deken om, maar laatste twee dagen zelfs zonder deken kunnen rijden en slechts een verdwaalde daas gezien toen we al bijna thuis waren. Was echt grappig met koffie drinken onderweg, hebben we Mick gewoon op de parkeerplaats geparkeerd (met bak water en wat hooi en uiteraard uitgespannen en even aan halstertje) en dat werd een hele attractie, ook weer ervaring rijker voor ons allemaal :j

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 20:30

Wow 5 dagen da's genieten!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 14:51

Leuk verslag Margreet.
Mooie omgeving daar. Staat bij ons ook op het verlanglijstje voor volgend jaar (eerst moet de trailer af zijn) om daar een weekendje heen te gaan.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 20:19

@VHU: en het ergste van alles is... over 2 weken weer 5 dagen :x *\o/*

@Mist: het is daar heerlijk, zowel met de kar als ohz kun je vele uren rijden langs de mooiste paden zonder ook maar iemand tegen te komen. Haha, op een gegeven moment stak er gewoon een everzwijn over het pad en een eindje verder sprong een reebokje over het veld, echt prachtig om zo in de natuur te zijn :j

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 20:21

*gaat manlief aan het werk zetten om trailer af te werken*

Als kind gingen wij nog wel eens die kant op met de caravan en dan 's-avonds het bos in om everzwijnen te gaan kijken. Dat zijn van die dingen die je niet meer vergeet.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 20:25

Wat super dat jullie de trailer in elk geval al hebben! Ik vond dat everzwijn wel super hoor, had er nog nooit een gezien. Ik las net dat jullie tuig ook al hebben *\o/* Die kar komt wel goed, er staan er maar zat te koop, dus voor je het weet ;-) Wij willen trouwens een grotere, dus mocht je belangstelling hebben... :D

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 20:29

Een trailer hebben we, alleen nog niet bruikbaar haha. Het is een opknapper en alleen het onderstel staat nog ;)

Er staat zat te koop maar nog niet wat ik zoek. Ik wil een easy step (net zoiets als Patrick heeft voor Bonnie). Die zijn helaas niet echt goedkoop dus we sparen nog even door :D

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 20:32

Is een easy step zo'n doorlopende kar, zodat je van achter naar voren kunt lopen??? Die zijn wel heel praktisch ja :j Wij willen graag een Kraay wagen, maar eerst deze verkopen dan. Moet eens een advertentie maken. Er was iemand die zou in juni komen om hem te halen/kopen, maar nooit meer iets van gehoord, altijd jammer -O-

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 20:34

Dat klopt en dan met twee bokkussens. Met het oog op de kids die natuurlijk om de beurt voorop willen zitten (en het liefst elke 5 minuten elkaar van hun plek willen jagen ;) ), leek me dat reuze handig. Hoeven we niet elke 5 minuten stil te staan :P

Een Kraay wagen? Dat zegt me niks maar ik zal eens via google gaan snuffelen.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 20:36

Dan ís 't helemaal handig met de boeven op de kar :D
Rijdt Manon nog eigenlijk? Is trouwens wel erg off topic allemaal, ik zal verder kletsen tegen je in één van onze kletstopics :+

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 20:42

Idd offtopic hihi.