Ik krijg al helemaal zin om mijn nieuwe pony voor de wagen te gaan beleren nu ik hier foto topics zit te kijken. Voor hem moet er ook nog een tuig komen en ik hou van bruin dus heel leuk om hier even foto's van te zien.
Ja ik twijfel nu hard of ik dit tuig nu ook niet in tweespan wil... Maar heb eigenlijk liever kunststof, dan zwart met bruin onderlegd, aangezien ik anders 3 tuigen (plus nog zadels en hoofdstellen) moet poetsen, 2enkelspan tuigen en tweespantuig. Kunststof is ff afspoelen en klaar haha, maarja dit is wel weer mooier.. Nog even over nadenken want deze kleur is niet standaard dus dan moeten ze maken en duurt weer lang..
het is erg mooi. Die kleur van mij is idd wel anders.
Maar zou voor het gemak voor 2-span maar voor kunststof gaan. Heb hier ook 5 tuigen voor 2 pony's gelukkig maar 2 leren. Als er ooit nog een kunststof in bruin komt dan wil ik die ook hebben !!
@Maisie, ja dat denk ik ook... is toch wat fijner, heb al genoeg leerwerk om te vetten haha. Ja kwam het maar in bruin... maarja, zwart met lichtbruin zoals bonny nu heeft is ook sjiek bij de wagen!
Ollie1
Geplaatst: 14-03-12 23:43
@Melanie, staat erg mooi je nieuwe tuig en wat heb je je pony lekker aan het lopen voor de wagen
hafjelinger
Geplaatst: 15-03-12 08:13
MelanieB schreef:
Dit is een ideal leathertech combi tuig
Dankje voor je antwoord! Is deze omdat di combi is dus ook in tweespan te gebruiken?
Ja dit tuig kan je ombouwen naar tweespan en volgens mij zelfs tandem. Maar moet je wel wat extra dingen voor kopen denk ik, heb nog niet uitgezocht, springriem kreeg je er ook bij.
twist12
Geplaatst: 15-03-12 13:39
MelanieB schreef:
Bedankt ollie
Ja dit tuig kan je ombouwen naar tweespan en volgens mij zelfs tandem. Maar moet je wel wat extra dingen voor kopen denk ik, heb nog niet uitgezocht, springriem kreeg je er ook bij.
Twist 12, weet ik niet. Gewoon hetzelfde als 2span voor het voorpaard, voor het achterpaard gewoon de standaard dingen zoals leidselogen, wienerhaakjes ed.
Dank je Poeltje! Britt, dit is een Ideal Leathertech tuig, kleur is niet standaard dus die word op aanvraag gemaakt, heb dit tuig 2ehands gekocht
Oké ik heb twee ogen en twee leidselklemmen dus stel dat je 't' keertje wil proberen en je hebt niks mag je het altijd lenen ik heb ze wel maar ik doe er nooit wat mee dus ja wat heb je er dan ook aan
geweldig mooie pony, en tuig en kar ! super hoor. genieten van je paardjes !
klein dingetje wat misschien voor het beeld ietsje anders kan is je handen ietsje lager, nu is de lijn van de mond, leidsel elleboog niet helemaal 1 lijn.
Maar verder...supergave combinatie, die in de ring zeker een blikvanger zal zijn !
MelanieB
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-12 11:56
Bianca: Dank je
Wbt handen:ja klopt, ben zo gewend mn handen te dragen met het dressuurrijden ohz dat ik ze hier ook hoog houd haha. Zal er vanavond met menles aan denken! Is idd mooier.