[AR] malibu eerste x voor de wagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 10:20

cap op ik rij nooit met cap en dat ga ik zeker niet doen.ook vind ik dat iedereen kan zeggen wat hij wilt ik doe het op mijn manier en ik ken mijn pony's door en door.maar bedankt voor de tips,en ik weet waar ik mee bezich ben iedereen doet het op zijn manier dus houd het een beetje gezellig ik weet nu dat jullie het er niet mee eens zijn.ik heb mijn 4 eigen pony's beleerd dus ik weet heus wat ik doe.
Suzan_bobar schreef:
Mooi tuig, leuke brave pony. Helaas kan ik alleen maar met bovenstaande reacties mee gaan.

Zorg aub dat er ten alle tijden iemand op de bok zit met de leidsels in de hand. Ga er niet naast lopen, je wilt niet weten wat er gebeurt als je pony er tussenuit knijpt en jij komt onder de wagen. Pony los met een wagen erachter,..... bah.

Voor de volgende keer dus cap op en lekker op de bok gaan zitten, iemand anders een longeerlijn eraan. Weet waar je mee bezig bent en houd je pony heel.

Succes met deze toch wel heel leuke pony.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 14:57

Ik verwachtte zulke uitspraken van een eigenwijze puber maar je bent potverdorie al 28!
Ik ben blij dat je mijn stalgenoot niet bent en jij moet blij zijn dat ik je stalgenoot niet bent.

Veel succes en niet komen klagen als het mis gaat.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:56

28 ?! :oo *slik*
het bijbehorende (gezond) verstand moet dan klaarblijkelijk nog komen.

Ik ken(de) mijn bomproefe shet ook door en door. Wel raar dat ik daar dan toch een aantal ongelukken, groot en klein mee heb gehad, en dat we wel eens aan de kletter zijn geslagen midden in het dorp. Géeen idee hoor hoe dat is gekomen; dacht altijd dat 't gewoon een auto(maat) was :o? >;)

Don't worry, als dat gezond verstand er nu niet is, komt het vast wel als jij ook eens iets vervelends zal gaan meemaken. Daar solliciteer je nu in iedergeval aardig succesvol naar, dus dat zal er ook wel dik in zitten.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 19:31

bedankt
Cowgirl schreef:
Ik verwachtte zulke uitspraken van een eigenwijze puber maar je bent potverdorie al 28!
Ik ben blij dat je mijn stalgenoot niet bent en jij moet blij zijn dat ik je stalgenoot niet bent.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 19:33

en joyce wat jou is gebeurt hoeft een andere niet te over komen.men nu al enige jaren en nooit problemen/ongelukken gehad.iedereen moet het altijd zo en zo doen,doe je het anders ben je weer een rotte appel op bokt,maar zo gaat dat hier.ik sta hier boven en heb veel plezier met mijn pony's
JoyCiej007 schreef:
28 ?! :oo *slik*
het bijbehorende (gezond) verstand moet dan klaarblijkelijk nog komen.

Ik ken(de) mijn bomproefe shet ook door en door. Wel raar dat ik daar dan toch een aantal ongelukken, groot en klein mee heb gehad, en dat we wel eens aan de kletter zijn geslagen midden in het dorp. Géeen idee hoor hoe dat is gekomen; dacht altijd dat 't gewoon een auto(maat) was :o? >;)

Don't worry, als dat gezond verstand er nu niet is, komt het vast wel als jij ook eens iets vervelends zal gaan meemaken. Daar solliciteer je nu in iedergeval aardig succesvol naar, dus dat zal er ook wel dik in zitten.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:26

Waarom reageer ik eigenlijk nog :? Bericht verwijderd.

Stravero

Re: malibu eerste x voor de wagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:28

Weet dat dit levensgevaarlijk is en dat dit niet de eerste pony is die verongelukt door onkunde van zijn baasje

Succes, het is n leuke pony.

LoisVeenings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:42

Leuke pony! En ik ben helemaal gek op je kar, mag ik vragen van welk merk hij is? :)

Verder ben ik het wel eens met de andere opmerkingen. Ik heb laats zelf een verschrikkelijk enge ervaring opgedaan. Nooit verwacht dat dat zou gebeuren, maar dit bewees mij maar weer dat je echt nooit kan weten hoe een pony gaat reageren.

Heel veel succes met het beleren van je pony, en voor later veel menplezier! :)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:52

Cowgirl schreef:

exact mijn reactie, ik denk, weer een 13 jarige die levensgevaarlijk bezig ism en kijk ik in je profiel
Zolang er niks gebeurd is er niks aan de hand, maar je lokt het zo wel erg uit. leuke pony en mooi tuig, maar erg verantwoordelijk ben je niet

nemoSophia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:28

Wat leuk!!
/3