Buckje schreef:Ik heb even wat bewerkt voor de mensen die moeite hebben met het doorheen kijken van de evt aanpassingen.
Nette wagen.
Bij het verlagen van het bokkussen, wel je beenlengte in de gaten houden!
Je knieen komen dan wel hoger.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stippies schreef:Is het bokkussen ruim genoeg voor een wat "groter/breder" lijf (met winterjas)? Ik vind jullie beiden nl. erg slank en rank.
Ik denk dat het goed is om nog close-up foto's te maken/plaatsen van het lamoen en de bevestiging aan de wagen, de 2-span zwengen, de remmerij (zowel de pedalen als de remvloeistofplek/ pot en bij de wielen), de vering en een foto van de wagen met langboom (zonder ponies).
Ik vind het super dat jullie dit testen en we er hier samen naar kunnen/mogen kijken!![]()
Ik heb toch het idee dat (ondanks de aanpassingen van het KNHS) het mennen met de mini's en A-ponies toch meer in opkomst is.
Kelsey9699 schreef:Zag op een andere topic van Romy_Tessa de excellent foto's op het eerste gezicht zien ze er toch wel het zelfde uit. Kan iemand mij nou als beginnend menner de grote verschillen aangeven. Want rijdt nu met oude menwagen en ben begin nu echt aan het orieenteren voor een nieuwe en je koopt zo'n menwagen toch niet voor even maar hoop er toch wel wat jaartjes mee voort te kunnenEn dan hoop ik van de ervaren menner toch advies te krijgen