[AR] Hubertusrit in foto's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sandrina

Re: Hubertusrit in foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 21:51

Nee hoor je hoeft je niet schuldig te voelen dat je met een dik aan de rit begon. Been is slank! En een smiling Susan. Hopenlijk zet de vooruitgang door! Duimen!

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:18

Oeh nu ik deze foto's zie heb ik echt spijt dat ik niet mee gegaan ben!
Wilde graag met mn fjord onder het zadel mee maar vond het nog wel vrij prijzig en daardoor ben ik niet mee gegaan.
Mooie foto's!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 23:05

Ja jammer; het was ook zulk zalig weer. Het is wat prijzig, maar het eten na afloop is verukkelijk.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 01:22

Prijzig??? Voor 30 euro uuuuuren plezier en volle buik.

D'r zijn concoursen zat waar ik dat in een kwartiertje kwijt ben.... Met een beetje geluk krijg je dan nog wel een enveloppe met inhoud mee terug maar als je je dag niet hebt of je paard heeft zijn dag niet, tja, dan ga je 30 euro armer met een lege maag weer op huis aan.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 11:28

Anne_GTI schreef:
Prijzig??? Voor 30 euro uuuuuren plezier en volle buik.

D'r zijn concoursen zat waar ik dat in een kwartiertje kwijt ben.... Met een beetje geluk krijg je dan nog wel een enveloppe met inhoud mee terug maar als je je dag niet hebt of je paard heeft zijn dag niet, tja, dan ga je 30 euro armer met een lege maag weer op huis aan.

Werkelijk? Is natuurlijk je eigen verkiezing, maar ik vind deze rit zo leuk, deed toch mee. IK vond het leuk, maar Fralla heeft daar een ander idee over; weet niet of ik haar zo'n plezier doe met colonne rijden. Misschien moet ik daarvoor een andere invulling zoeken (waarvan acte!)