Doet ze leuk! En prachtige pony! Wij hebben altijd op de universiteit in Utrecht eind mei de Dag van het Aangespannen Paard en daar heb ik behoorlijk wat paarden zien terugschrikken voor dingen als dat water en die brug (en een tunnel ) maar de welshjes gingen ALTIJD door. Dat waren alleen wel ervaren welshjes, voor Roos vind ik het nog extra knap!
Wauw wauw wauw.. Vind Roos gewoon een plaatje en wat een power zeg. Fijn dat ze het zo goed doet. Volgens mij hebben jullie heel erg veel lol gehad. Knap.
Gefeliciteerd met de resultaten! Wat goed van Roos zeg! Maar idd, Welshjes zijn erg dapper dus stiekem verbaast dit me helemaal niks van die knappe Roos Heel heel erg leuk iig en nu dan idd aan de bak voor de volgende wedstrijd!
en die slagriem als jij daar vertrouwen uithaalt dan moet je die lekker omlaten.. want wou ik graag dat ik de laatste wedstrijd de slagriem bij mijn pony omgelaten had
Jeetje wat een mijlpaal!! Wat doet ze het super goed zeg!! Kan me de net beleer topics nog herinneren waar ze echt nog een beetje ielig was.. Leuk te zien dat jullie zo'n team aan het worden zijn! En ik vind nog steeds je kar erg gaaf!
Wat ontzettend gaaf !! mijn grote droom..mijn welshje die net drie is geworden moet er ook aan gaan geloven maar goed die heeft nog nooit een wagen van dichtbij gezien veel succes verder !