Wauw wat superleuk Suzanne! Wat is Marty toch ook een knappert! Jullie doen het super netjes zeg! Ziet er echt al mooi ontspannen uit! En nog tweede ook! Wat goed! Van harte!
Wat een heerlijke combinatie om naar te kijken! Voor de eerste keer ziet het er vooral netjes en met rust uit. Tip: Mocht je vaker starten denk ook handschoenen en menschort.
Nog een tip: ik heb op mijn tweewieler een los bokkussen dat ik met 2 riempjes rond het bankje vast zet. Denk dat dat bij jou ook kan en dan kom je dus hoger te zitten.
Wat een gaaf dier is Marty toch! Jullie hebben 't super gedaan zaterdag, netjes hoor! Helaas heb ik de dressuur niet kunnen zien, maar als helper bij de vaardigheid heb ik jullie wel door de pionnen zien gaan en dat zag er erg netjes en beheerst uit, super hoor voor zo'n eerste keer! En nog van harte gefeliciteerd met jullie 2e prijs
Volgende keer een mooi menschort en handschoentjes maakt het plaatje idd helemaal af.
Dat ziet er leuk uit Suzanne!! Onze zoon ment nu met de shet, dus kijk hier af en toe ook nu. Ben er zelf compleet nieuw in, maar valt me 100% mee. Wat voor sulky is dat nou? Onze zoon had een 2e hands sulky om te beginnen, maar heeft ermee gereden als een marathon, dus karretje heeft auw. denken aan een nieuw, maar marathon is te zwaar en sulky's kijken we nog beetje naar wat het kan overleven, hahaha
Leuk dat jij er ook zo een lol mee hebt in ieder geval. Ik rij er meestal naast te paard. Ook leuk om te zien dat de pony het zo leuk vindt. Verbaasd me sowieso, die van ons loopt ook echt alleen maar met oortjes naar voren, leuk he?!
@elien:...hihi...heb vooral de vaardigheidfoto's bekeken en zag daar de voeten uit elkaar. Dus nu nog even extra goed gekeken en idd bij de dressuur kunnen ze gewoon netjes naast elkaar. De meesten van die HCA's hebben toch wel zo'n beugelsysteem waar de voeten in moeten, toch?