[AR] Genieten in Drenthe met Silvester!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 15:42

Jij hebt genoten :):) . Heerlijk zo met je pony op vakantie... ik heb het dit jaar ook gedaan en het is me super goed bevallen :j

Napie

Re: Genieten in Drenthe met Silvester!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 00:49

Jaaa leuk, een vakantieverslag van mijn tijdelijke buurpaardjes
Silvester is een leuke kruizing, de shetjes vond ik ook enig

Ben je verder alleen over de weg geweest? Daar verbaas ik me altijd zo over: afgelopen week kwam ik met een modderschuit uit het bos een een vakantie vierende menstal met prachtig schone wagens. Die hadden geen bospad aangeraakt. Dan mis je toch het allermooiste (kijk maar naar de route van de enjoy the ride)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 01:05

Avaluna, jaja zeker geslaagd :D

Ollie, Ja heerlijk he! Gelukkig is het jou ook bevallen :D

Napie, ja helaas maar tijdelijke buurpaardjes haha! Verder bijna alleen over de weg ja, soms een stukje zand mee gepakt voor een galopje. Komt omdat de marathonwagen voor die shetties te zwaar was in zand.
Maar als ik weer ga wil ik zeker langere ritten gaan maken door het bos :D Wil dan elke dag wel een Enjoy The Ride haha!

welja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 01:56

Mooi man, dat is nou reclame voor het aangespannen recreeren.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:24

He, geweldig, wat een leuke foto's.
En wat een monster is die Syl toch af en toe, die foto dat hij uitgespannen staat staat hij er ook zo super stoer bij 8-)
Wat fijn dat jullie zo'n geweldige Enjoy the Ride rit hebben gedaan, dan ben je pas 'echt' de bossen in geweest (en voor de rest van je leven verpest want je wilt nooit anders meer := ).

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:40

VanHuisUit schreef:
He, geweldig, wat een leuke foto's.
En wat een monster is die Syl toch af en toe, die foto dat hij uitgespannen staat staat hij er ook zo super stoer bij 8-)
Wat fijn dat jullie zo'n geweldige Enjoy the Ride rit hebben gedaan, dan ben je pas 'echt' de bossen in geweest (en voor de rest van je leven verpest want je wilt nooit anders meer := ).

Jouw menstal is op dit moment ook bij de Alberthoeve (die kwamen dus zo mooi schoon terug uit de 'bossen')

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:11

Ziet er super leuk uit :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:12

Citaat:
Jouw menstal is op dit moment ook bij de Alberthoeve (die kwamen dus zo mooi schoon terug uit de 'bossen')

Dat is de stalhouderij waar ik vorig jaar veel heb geholpen :j die zijn inderdaad bij jullie op bezoek.
Mijn wagens zien er niet (meer) zo netjes uit hoor als ik hier door de bossen heb gecrosst (= waar ik nu sta), haha.
Het echt in de bossen rijden is best spannend als je dat nooit doet. Ik durfde eerst amper door de plassen heen te crossen of door flinke modderplekken, dat is nu wel anders. Dus kan me voorstellen als je dat niet gewend bent, dat je alles in stap doet, en tja, dan blijft het wel schoner *D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 19:23

Welja, leuk om te horen :D

VHU, haha ja soms echt een monster, zo dacht ik dat hij last van zijn tanden had, omdat hij steeds in opstand kwam, maar nadat ik hem in de menles eens goed aanpakte liep hij weer super :P
Het is inderdaad even wennen hier, hier maak ik meestal korte rondjes van een half uurtje en dan alleen langs huizen en door winkelstraten haha. Maar als het volgende week mooi weer is ben ik zeker van plan eens wat verder weg te gaan :D

Rhine, dankjewel :D

Het was ook zeker wel spannend zo door die bossen heen! Helemaal niet gedacht aan de hobbels enzo :P Ben ook erg blij dat ik geen wilde koe ben tegen gekomen :P Dat had Sil zeker niet gewaardeerd :P
Waren af en toe wel paden dat ik dacht, omg hoe kom ik hier doorheen :P Mja er gingen zelfs grotere 2spannen door, dus ik moest het ook wel kunnen haha

Jolindaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:25

Ziet er gezellig uit! :j

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:40

Waar in Drenthe was dit? Sommige stukjes lijken toch wel zuid-oost maar dat kan ik nooit met zekerheid zeggen... ;)

Fijn he, als je pony (al men ik meer met KWPN-ers, pffffft groot!) zo lekker ontspannen loopt! :) Geeft de rust waar de mensport voor bedoeld is... :j

En tja... Drenthe. <3

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 13:55

Het is in Wateren :D We reden ook door het Drents Friese Wold :)

Ja erg fijn als het lekker ontspannen gaat :D haha KWPN-ers idd groot! Ging eens mennen met t paard van mn instructeur, nou kreeg m niet eens stil haha!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:04

Ik heb er gelukkig mijn koetsiersbewijs mee moeten halen dus ik was min of meer verplicht ze aan te kunnen, het is nog niet altijd makkelijk hoor... :') Gewoon maar ervaring opdoen denk ik.

Wateren, nou vooruit, ietsje noordelijker dan. ;) Prachtige omgeving!

amanda18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:28

[quote="Napie"]Jaaa leuk, een vakantieverslag van mijn tijdelijke buurpaardjes
Silvester is een leuke kruizing, de shetjes vond ik ook enig

Haha ja de shetjes zijn leuk he <3
Tyra vond jou pony met lange manen erg leuk!!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 18:06

Hero is ook een heel lekker ding!!!

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 19:17

ziet er uit als een hele leuke vakantie! :D

jufloontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 00:17

Ziet er super uit en je pony is echt leuk! Hij was de overbuurman van mijn pony op stal. De haflinger. Je bent ons paar keer tegengekomen.
Hoorden ook van het incident, te achterlijk voor woorden. Waren er allemaal best van onder de indruk. Zagen jullie toen zo aangeslagen terugkomen...

Heeft je pony trouwens leren gapen op commando? Moesten steeds zo om hem lachen, kwam ie met zijn neusje over stal en als je hem dan aaide, ging ie standaard gapen. Haha.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 00:27

he leuk dat je ook op bokt zit :D
Ja het incident was niet zo leuk.
Haha nee heb hem niet leren gapen op commando, dat doet hij al sinds hij een jaarling is :P Hij gaapt zich een end weg haha. Ik zie het maar als ontspanning of als hij niet weet wat hij met de situatie aan moet :P

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:35

wat een geweldige pony! En een supermooi tuig, wat is dat er voor een? :P

Veel plezier nog met je paardje!