Rhine_ schreef:En nogmaals bedankt!
Wat Joycie zegt klopt helemaal al hadden wij 2min. Je mag alles 2keer rijden maar tussen de eerste en de tweede keer moet minstens 1 ander poortje zijn.
2 min. is helemaal ruim
die regel kende ik nog niet, dat er min. 1 poortje tussen de 1e en 2e x rijden van dezelfde poort moet zitten. Was bij de wedstrijden die ik reed igg niet zo, maar dat waren ook geen officiele wedstrijden.
Als je slim bent en genoeg ruimte hebt, kon je dan dus een poortje met redelijk wat punten (200 oid) rijden, pony op volte zetten of scherp indraaien en nog een keer hetzelfde poortje pakken.
opisopshop: als de tijd om is, dan belt de jury af, en dan moet je zsm naar de finish. maar zoals gezegd, zit je dan in een poortje of bijv. de joker, mag je die afrijden.
Edit: Elien heeft dacht ik wel eens gehad dat ze dus op een gegeven moment rondreed en zich echt bedacht 'gut, welk poortje heb ik nog geen 2x gehad?' want toen had ze ruim binnen de tijd vrijwel alle poortjes al 2x gereden
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 24-07-11 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt