Echt een knapperd en ze ze ziet er goed uit, lekker ontspannen super hoor!
Ik weet hoe je te werk gaat en je hebt al de nodige dingen meegemaakt dus dat komt allemaal goed

Lekker genieten en rustig aan kun je straks wel een keer naar buiten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanniej_ schreef:Ik loop er veel liever naast bij de eerste stappen.
Ik voel me dan veiliger en als ze dan gek doen, vind ik dat ik er beter naast kan lopen.
Dan als een gek gaan trekken en hopen dat paard stil staat.
Sja hou ik de pony niet , dan had ik op dat moment ook niet op de kar willen zitten.
En weg kunnen ze niet, ja tuurlijk is het altijd naar als dat zou gebeuren.
Btw tuig zit opgestoken.. Zucht
Xiniee schreef:Vind ik ook wel dat je niet direct op straat moet en er 1st naast moet lopen, ook al ken ik niets van mennen.
Xiniee schreef:Heb je gelijk in maar ik zou persoonlijk niet durven op straat te gaan met een pony die net in het mennen beleerd wordt
Melanie5 schreef:Over de discussie wel of niet op bok zitten:
Ik loop er de eerste keer ook naast. Mocht er dan toch iets gebeuren, dan liever zonder mij op de bok.
Ik weet niet of iemand van jullie hier wel eens echt aan de kletter zijn geweest met een kar? Ik kan je vertellen dat je veiliger ernaast staat dan dat je erop zit.
Er kan altijd iets gebeuren, het blijven dieren, maar als ze echt gaan, heb je toch niets meer te vertellen, of je er nou op zit of naast staat.
Xiniee schreef:Hmm, wat een schattig mooi pony met zo een lief neusje !
Heb altijd wel wat respect voor mensen die hun jong paardje zo'n nieuwe dingen leren.
heb ook als 1 van de enige geen commentaar (!!!).
Die filmpjes zijn er misschien wat over, zo kan je iedereen bang maken met springen, cross, of gewoon gaan wandelen....
Mooie foto's !
timokyana schreef:Joycie, ik ben erg onder de indruk van de filmpjes.
Bij mij is je boodschap goed binnen gekomen,ik houd ze vanaf nu altijd in mijn achterhoofd.
Bedankt hiervoor! Ontzettend fijn dat een medebokker je erop wijst hoe ernstige dingen er kunnen gebeuren...
Sanniej_ schreef:Sja.. zoals ik al zei iedereen beleert anders.
Jij vind het niet kunnen in een kleine bak, en ik zou nooit te nimmer met een groene pony direct de weg op gaan.
Ook al is ze verkeersmak
Heb al heel wat dingen mee gemaakt met mennen, en dit heeft nooit gelegen aan de manier waarop de pony beleerd is.
Ja je kunt het goed geluk noemen, maar zo zie ik het niet.