[AR] Shetten klasse 2 mendurance, op naar klasse 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 09:35

ZusJacobs

Re: Shetten klasse 2 mendurance, op naar klasse 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:06

Shet bij mij loopt dagelijks aan de lange lijnen (soms zelfs 2 keer per dag) en minstens 2 keer per week voor de wagen, intensieve dressuur training of training door de bossen (op flink stap, draf en galop tempo). Beestje wilt niet afvallen en is gewoon nog steeds te dik.. Vind wat vetjes niet erg maar te dik wel..

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 19:20

ZusJacobs schreef:
Shet bij mij loopt dagelijks aan de lange lijnen (soms zelfs 2 keer per dag) en minstens 2 keer per week voor de wagen, intensieve dressuur training of training door de bossen (op flink stap, draf en galop tempo). Beestje wilt niet afvallen en is gewoon nog steeds te dik.. Vind wat vetjes niet erg maar te dik wel..

Dat zeg je niet goed Zus! Billy is in een wat ruimere voedings conditie, mijn Mambo is te dik. :j ;)

Vind het inderdaad ook erg gaaf die shetten!
Hier op de Kastelentocht loopt ook elk jaar een twee span shetten mee. Nou die Friezen en tuigers zijn altijd enorm bezweet en hijgen als een malle. Die Sjefs staan erbij, alsof zo uit stal komen.
Dan ben ik zo trots op die kleine pony's!!!! *D *\o/*

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 23:28

Shettepret schreef:
ZusJacobs schreef:

Dat zeg je niet goed Zus! Billy is in een wat ruimere voedings conditie, mijn Mambo is te dik. :j ;)

Vind het inderdaad ook erg gaaf die shetten!
Hier op de Kastelentocht loopt ook elk jaar een twee span shetten mee. Nou die Friezen en tuigers zijn altijd enorm bezweet en hijgen als een malle. Die Sjefs staan erbij, alsof zo uit stal komen.
Dan ben ik zo trots op die kleine pony's!!!! *D *\o/*

Hihi misschien overdrijf ik ook wel wat, maar nog, hij wilt niet op gezond gewicht komen. En dat vind ik wel belangrijk.. Helemaal als hij wat intensiever werk moet verrichten.. Die vetjes zijn alleen maar extra gewicht wat hij mee moet sjouwen, en dat is niet goed voor zijn gewrichten.. Hoe gaat het met Mambootje trouwens? Lukt het afvallen al aardig? En dootje? Doet hij het nog leuk :D ?

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:52

Wat een ontzettend leuk foto- en videoverslag heb jij gemaakt! :j
Volgens mij ook keurig georganiseerd daar, of niet?
Gefeliciteerd en veel succes in Klasse 3

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:20

Knap hoor! Gefeliciteerd!

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 14:21

@ ZusJacobs je hebt pb!;)

stormpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:15