[AR] Nieuwe wagen!!! :D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 22:43

Rhine_ schreef:
Zien <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:45

Wat een gaaf paard (zou zowat nooit willen) maar hij is echt gaaf!

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 22:45

JoyCiej007 schreef:
..... Je vader heeft nog redelijk wat beenruimte, zo vanaf de foto's gezien (met die lange benen en dat lange lijf :') ) kan hij nog verder naar achteren, of gaat dat niet?

klopt, dat is ook aangepast. hij past namelijk niet echt op mijn wagen :+
dat is het fijne als je hem helemaal naar wens kunt krijgen

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 22:46

Rhine_ schreef:

hij is 'maar' 1.33m :+ maar gefokt als een E-pony

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:47

xElienx schreef:
Rhine_ schreef:

hij is 'maar' 1.33m :+ maar gefokt als een E-pony

Ik ben enkel met shet gewent.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:48

xElienx schreef:
JoyCiej007 schreef:
..... Je vader heeft nog redelijk wat beenruimte, zo vanaf de foto's gezien (met die lange benen en dat lange lijf :') ) kan hij nog verder naar achteren, of gaat dat niet?

klopt, dat is ook aangepast. hij past namelijk niet echt op mijn wagen :+
dat is het fijne als je hem helemaal naar wens kunt krijgen

Jou vader op jou wagen, neuh gaat écht niet passen. Wil binnenkort toch eens die van jou en die van mij naast elkaar zien, gewoon om even te vergelijken wat anders is.
(heb m'n vorige post even ge-edit vwb de bokkussen opties, anders wordt het hier een soort slow-chat)

Rhine: ik ook, maar ben nu ook 'overgestapt' op de Welsh A, moet zeggen dat dat ook heerlijk is hoor, al moeten alle knopjes er nog een beetje op komen.
Heb Dys altijd al geweldig gevonden. Als'ie ooit te koop zou komen te staan, zou ik hem zo meenemen :o (maar kannie want ze willen Dys niet kwijt, flauw hé ;( en anders is hij alsnog onbetaalbaar, en dat kan ik als student gewoon niet betalen, hahaha)

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 22:51

JoyCiej007 schreef:
Oooooooh, gaaf, dat is luxe zeg!! Nu je het zegt zie ik het idd, maar was me nog helemaal niet opgevallen! Ideaal joh!
(had ik ook wel gewild, maar dat was een héel stuk duurder én bracht heel veel extra gewicht met zich mee, dus toch maar niet gedaan).

wij hadden dat eerlijk gezegd ook niet zo besteld. we wouden alleen een 2-zitter zodat mams mee kan. en hij zei dat hij er wel wat moois van zou maken. nou dat is gelukt :+ :D

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:54

xElienx schreef:
JoyCiej007 schreef:
Oooooooh, gaaf, dat is luxe zeg!! Nu je het zegt zie ik het idd, maar was me nog helemaal niet opgevallen! Ideaal joh!
(had ik ook wel gewild, maar dat was een héel stuk duurder én bracht heel veel extra gewicht met zich mee, dus toch maar niet gedaan).

wij hadden dat eerlijk gezegd ook niet zo besteld. we wouden alleen een 2-zitter zodat mams mee kan. en hij zei dat hij er wel wat moois van zou maken. nou dat is gelukt :+ :D

Mijn kar is net extra klein gemaakt.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:59

xElienx schreef:
JoyCiej007 schreef:

Hahaha, wat grappig zeg! Ik ben zo'n sch*tlijster, ik zou zo'n 'gok' niet eens durven te nemen. Ik had altijd veel vertrouwen in wagendealers, maar ehm dat is tegenwoordig ook een béetje afgenomen :')
Maar wat leuk dat hij er zoiets speciaals van gemaakt heeft. Ik heb er nooit eerder van gehoord eigenlijk. Ja gewoon dat standaard systeem met bok verplaatsbaar naar midden en zijkant, en dan van die 2 kussentjes die dan open'klappen', maar zoveel opties dat wist ik niet. Ben wel heel benieuwd of er dan meer mensen zijn die zo'n constructie hebben. 't is wel heel speciaal en origineel in iedergeval!

L_Rivaldo

Re: Nieuwe wagen!!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 23:49

Mooie nieuwe kar zeg :).. mijn groom zou volgens mij ook wel zo'n zitje willen hebben, voor de trainingsritten nog maar even wat bedenken om voor haar te regelen.

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 23:50

joyce, het is ook zo'n systeem als jij omschrijft, maar hij heeft er nog een los bokkussentje bij gedaan.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 23:51

xElienx schreef:
joyce, het is ook zo'n systeem als jij omschrijft, maar hij heeft er nog een los bokkussentje bij gedaan.

ah zo.... 2 dingen met elkaar gecombineerd dus, wat uiteindelijk een extra luxe/uitgebreid pakket wordt. Handig bedacht!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 00:06

Hele gave wagen Elien !
Prachtig plaatje :D
Het "inrijden"van de wagen zal wel lukken toch met de tochten die jullie in planning hebben ?!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 22:01

Wat een gave wagen, en wat een gave pony zeg! Heerlijk dier :D

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 18:04

Wat een gave wagen&pony Elien!
En wat kan die showen! <3