Rhine_ schreef:Zien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoyCiej007 schreef:..... Je vader heeft nog redelijk wat beenruimte, zo vanaf de foto's gezien (met die lange benen en dat lange lijf) kan hij nog verder naar achteren, of gaat dat niet?
xElienx schreef:JoyCiej007 schreef:..... Je vader heeft nog redelijk wat beenruimte, zo vanaf de foto's gezien (met die lange benen en dat lange lijf) kan hij nog verder naar achteren, of gaat dat niet?
klopt, dat is ook aangepast. hij past namelijk niet echt op mijn wagen
dat is het fijne als je hem helemaal naar wens kunt krijgen
JoyCiej007 schreef:Oooooooh, gaaf, dat is luxe zeg!! Nu je het zegt zie ik het idd, maar was me nog helemaal niet opgevallen! Ideaal joh!
(had ik ook wel gewild, maar dat was een héel stuk duurder én bracht heel veel extra gewicht met zich mee, dus toch maar niet gedaan).
xElienx schreef:JoyCiej007 schreef:Oooooooh, gaaf, dat is luxe zeg!! Nu je het zegt zie ik het idd, maar was me nog helemaal niet opgevallen! Ideaal joh!
(had ik ook wel gewild, maar dat was een héel stuk duurder én bracht heel veel extra gewicht met zich mee, dus toch maar niet gedaan).
wij hadden dat eerlijk gezegd ook niet zo besteld. we wouden alleen een 2-zitter zodat mams mee kan. en hij zei dat hij er wel wat moois van zou maken. nou dat is gelukt![]()
xElienx schreef:JoyCiej007 schreef:Oooooooh, gaaf, dat is luxe zeg!! Nu je het zegt zie ik het idd, maar was me nog helemaal niet opgevallen! Ideaal joh!
wij hadden dat eerlijk gezegd ook niet zo besteld. we wouden alleen een 2-zitter zodat mams mee kan. en hij zei dat hij er wel wat moois van zou maken. nou dat is gelukt![]()