Mr. Marengo is echt de allerleukste dekhengst van Nederland hoor, dat weet ik zeker, hij heeft echt zo'n geweldig karakter!! En hij heeft het zo knap gedaan!! Wat eigenlijk begon bij wijze van grapje vorig jaar omdat hij zo dik was is echt geeindigd als een succes!
Idd, het begon als borrel-praat omdat hij minstends net zo breed was als dat hij hoog was vorig jaar.
Het is gewoon echt een super fijne pony waar ik enorm veel plezier aan gehad heb afgelopen tijd. Baal echt dat hij niet 10 cm grote was, dan had hij mooi weer met mij mee naar huis gegaan .
Wauw ciska, ondanks dat hij zo heet is heb je hem nog mooi aan het lopen hoor! ziet er super uit! marengo is leuk hoor! en ja, ik heb hier ook zo'n hete lopen, zodra die ziet dat we buiten gaan rijden dan pompt hij zich zelf helemaal op tot "grote" stoere (nep)hengst, zo geweldig leuk vindt hij dat
Ik krijg nog helemaal de kriebels als ik de filmpjes terug krijg . Marengo is echt een geweldige pony om mee te werken. Ik hoop zeker dat dit niet de laatste keer was .
Ik kan me het voorstellen, ik ook hoor haha, vandaar ook de slechte kwaliteit van de filmpjes, ik trilde echt joh, zo spannend en mooi vond ik het. Je mag hem ten alle tijden ophalen he, dat weet je toch wel??? Hij heeft er nl zelf ook zoveel plezier aan!
Marieke,Jeroen en Ciska, gefeliciteerd!!! Ziet er super uit joh!! Kleine dappere dodo, de uitstraling spat er vanaf hihi! jammer idd dat hij niet 10 cm groter is...zucht