[AR] Voor het eerst betuigd!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:49

BlackDevils schreef:
Sappos schreef:
Trouwens...er wordt gezegd van paard kwam wel omhoog en heeft naar de wagen geslagen. Ik heb er nu 3 beleerd en ben nu met de vierde bezig. GÉÉN van alle paarden zijn met het beleren omhoog gekomen of hebben naar de wagen geslagen.
Praten we hier over Shetjes? Elk paard kan een keer slaan of steigeren, op zich niets mis mee.

En wat dan nog, paard is paard toch? De TS noemt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 22:09

Sappos schreef:
BlackDevils schreef:
Praten we hier over Shetjes? Elk paard kan een keer slaan of steigeren, op zich niets mis mee.

En wat dan nog, paard is paard toch? De TS noemt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Ik kijk er zeer zeker niet van op dat een onervaren dier omhoog komt bij het beleren. Of hij nu 2 is of 6. :)
Wat wil je met je opmerking eigenlijk zeggen?

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 22:11

Sappos schreef:
Tegen de tijd dat je ook vier grote paarden beleerd hebt zullen we nog eens verder praten. :o?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 22:53

WOW! 2 jaar en 4 maanden en dan al compleet beleerd. Schokkend, vind ik dan.... :o

Ik vind het wel een heel leuk dier! Zeer mooi hoofd :) maar nogmaals ik zou hem nog even op het land gooien!

Edit: Ik zie dat mijn reactie al een ware discussie is geweest in posts voor mij, mijn excuses! :z

_maaike_D

Re: Voor het eerst betuigd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:55

denk dat de boodschap betreft leeftijden en ieders voorkeur hierin nu wel duidelijk is :)

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 23:39

Wanneer iemand een topic had geopend met een paard van twee jaar en vier maanden onder het zadel had ik ook wel even geprutteld. Maar met aanspannen werkt dat net iets anders en je hebt ook te maken met een ander karakter kwa paarden.
Hoewel ik ook met regelmaat een lastige tweejarige zadelmak maak.
Maar behalve in de draf en rensport worden twee jarigen na het beleren niet meteen doorgetraind.
En voor de kar heeft een tuigpaard geen last op de rug.

Beleren van Shetten en grote tuigpaarden vergelijken is geen doen. Dat is appels met peren vergelijken.

_Denise_

Re: Voor het eerst betuigd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 21:59

Bedankt voor de leuke reacties! :)