Zoooo, ben net weer thuis. Beestjes hebben het super gedaan. Een mooie 3e plek als resultaat. Eerste 4 rondes 4 van de 5 ringen. De extra ronde om de derde plek 5 ringen en toen we nog gelijk uitkwamen wonnen we het op tijd in de allerlaatste ronde. Wij een tijd van 41 sec en 5 ringen en een 2span friezen 55sec en 4 ringen! Foto's volgen nog...
Wauw... met 4 voor elkaar gaan ringsteken... Ik bedoel, ik heb al moeite om die ene van mij met 4 beentjes op de grond te houden, hij houdt het liefst zn twee voorste in de lucht. En jij knupt er 4 voor elkaar, gaat rijden en wordt gewoon nog ff derde ook! *applaus!!*
Super gaaf vier van die bonte frummels! Stoer hoor!
bontegevaar
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-10 10:21
Klein voorproefje... Ik krijg nog meer foto's.
9 augustus Johan Hutterd wint ringsteken 2010 in Hellendoorn
Ere-voorzitter Johan Hutterd heeft het jaarlijkse Ringsteken in Hellendoorn gewonnen. Als 2e eindigden Jan en Willy Berendijk en als 3e na een tweetal barrages Dieneke Stutterheim met haar 4-span. Opvallend was het aantal nieuwe (jonge) deelneemsters als ringsteekster.
M'n jonge man voorop moest nog ff iets meer doorsjouwen. Eigelijk liepen ze de meeste rondes mooi recht en waren ze erg goed te sturen. Laatste ronde had ik er zelfs wat in galop.
Ja en eef er nog bij Haha, vind het echt super knap, en dat je geen kramp krijgt in je handen en die leidsels goed uit elkaar kan houden vind ik al helemaal briljant. Hoop dat er nog meer foto's komen..?!!
Ipsilonka
Geplaatst: 11-08-10 09:09
Dit vind ik echt megastoer! Dat je dit zo even doet, geweldig!
irisjeh
Geplaatst: 11-08-10 21:45
Dieneke het zag er leuk uit & Nog gefeliciteerd met je 3de plek
ahh leuk hoor.. en jullie ook netjes in stijl.. super
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 13-08-10 18:02
Moderatoropmerking:
Enkele oneliners zijn verwijderd. Ondanks dat het een ITP-topic is moet het toch wel mogelijk zijn iets meer te typen dan alleen 'prachtig' of 'super', anders is het niet nodig om te reageren.
Overigens vind ik het een prachtig langspan. Wel een heel gestuur zo met vier voor elkaar!
Tjee dat lijkt me echt lastig, hoeveel meter leidsel heb je nu bij elkaar En dan ook nog behendig moeten kunnen sturen echt enorm knap ziet er super uit! Weet je al hoe je volgend jaar gaat ?
Wat ziet dat er super gaaf uit zeg! En knap Je hebt echt een super mooi span
bontegevaar
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-10 07:12
Citaat:
Tjee dat lijkt me echt lastig, hoeveel meter leidsel heb je nu bij elkaar
Ik schat een metertje of 50 a 60. De voorste pony liep 11 a 12 meter bij mij vandaan
Op zich kun je ze nog best goed sturen, gelukkig hadden alle lijnen een iets ander kleurtje waardoor de goede lijn pakken wel makkelijker werd. Ik heb eerder 8 span gereden, maar dit was wel iets lastiger. Moest even goed nadenken wie voorop mocht. Maar het viel me echt niet tegen. Ze liepen als een speer
Tinky12
Geplaatst: 15-08-10 07:43
Ziet er goed uit...toch zou ik voortaan deze borden achterop je karretje plakken hoor
maar zonder dollen,ziet er prachtig uit en kijk uit naar je overige foto's