[AR] Stippen zzzzoefffffffffffen voorbij op de shetlandmendag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lienepien610

Re: Stippen zzzzoefffffffffffen voorbij op de shetlandmendag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 14:12

Heb nog even verder gekeken, zie dat je de snelste marathon van de hele dag hebt gereden. :D
De enkelspannen komen ook niet in de buurt van je uitslag. Daar is de snelste 35 punten. Bij de tweespannen is Germen Veldwijk (onderaan, een D) iets langzamer dan jou maar heeft na jou de snelste marathon.
Gaaf hoor :D Nu mag je zeker wel trots zijn :D

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-10 14:15

volgens mij moeten we volgend jaar stiekem eerst de marathon gaan rijden en dan de dressuur. kunnen ze even stoom af blazen :+ ze vinden het echt geweldig om te doen en daarom kan ik er ook zo van genieten en vergeef ik ze de dressuurfoutjes := :o

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 14:22

Oh, wat leuk die twee spikkelmannetjes. Helemaal in hun element zo te zien. Erg grappig ook in een rijtje van 3 in de trailer.

Veel plezier nog verder!

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 18:03

Stippen!! Super zeg!! Jullie waren verder niet verplicht om tijdens de vaardigheid een veiligheidshelm te dragen?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 19:24

Jullie span was geweldig !! Gefeliciteerd nog met de behaalde resultaten, fantastisch. *D
Het zag er supermooi uit, idd wel lekker fit :Y)
Maar goed, het was een leuke dag of niet ?
Wij hebben het in ieder geval heel erg leuk gehad, en je paardjes zijn in het echt nog mooier dan op de pic's.

( ik deed ook mee met een appie en bonte in mijn tweespannetje voor de sulky, hij ziet er alleen meer uit als een schimmeltje, haha )

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 19:49

Whouw.. nu ben ik jaloers! :D :D :D Wat een gaaf span, maar die kende ik al ;) Maar de wagen is ook echt super gaaf, om van je nieuwe trailer nog maar niet te spreken.. hebbe hebbe hebbe!! :9
ow ja en een vader die helpt i.p.v. bang is lijkt me ook errrrug handig.. :+ haha

Wel een stunt dat je de marathon wint en dat van een ander moet horen.. :Y)
Leuk hoor, zo te zien hebben jullie allemaal genoten *D

Maare Marjo, waar zijn jou foto's dan?
Laatst bijgewerkt door eefielover op 02-08-10 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:00

Wat een plezier en wat een leuk span!
Enne..... dressuur .... misschien met de wagen achter de poowns naar de wedstrijd gaan :+

lienepien610

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:55

@Jouke: nee, het wordt wel geadviseerd. Meerdere rijders rijden ook zonder zweep of hebben hem niet in de hand. We zorgen er dan wel voor dat de omroep(st)er zegt dat dit op officiele wedstrijden wel verplicht is en dat dit hier ook gewenst is.
Zo hebben we dit keer ook omgeroepen over het nut van het stoeltje van de groom. Elien was de eerste die deze erop had zitten, daarom hebben we daar meteen een melding van gemaakt dat dit het ideaalste is. Zeker in de vaardigheid.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:12

eefielover schreef:
Maare Marjo, waar zijn jou foto's dan?

Zal er wat plaatsen ! zijn lang niet zo gaaf als deze van de stippels hoor !! :+

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:05

Daar zijn de race-monsters weer! :D
Was weer een fantastische dag, heb er lang van gebaald dat ik niet mee kon doen, maar toen ik eenmaal ter plaatse was was het ook best leuk om alles eens van de zijlijn te kunnen bekijken ipv. zelf heel druk zijn om te rijden. Leuk dat de foto's zo goed gelukt zijn, heb er erg m'n best op gedaan en zoveel mogelijk van zo'n beetje iedere beweging een foto geprobeerd te maken.

Dressuur was op dat moment even flink balen, maar ach, er is weinig wat je er tegen kan doen, en zo te lezen ben je daar ook al wel weer overheen :(:) hahaha dat dressuurverslagje is echt geniaal :') _O-

Jullie waren idd écht ontzettend snel in de marathon, ging ook mooi soepel en zag er netjes uit, wat gaaf dat blijkt dat je ook nog de marathon hebt gewonnen! Dat heb ik ook niet in de gaten gehad :D Maarja, wat wil je met zo'n turbospan???

Ik kwam ook nog een klein filmpje tegen, helaas geen marathonfilmpjes tegengekomen van je:
(stukje dressuur wat er nog best netjes uit ziet, so don't worry!)
http://www.youtube.com/watch?v=ec18bMSh9FM

Marieke Versluis heeft ook mooie foto's gemaakt :)
http://www.mariekeversluis.nl/mendag8/index.html

Dorien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 09:45

Hey Elien, ik zie nu pas jouw topic.

Wat een leuk span! En je ziet dat jullie er allemaal van genieten op de foto's, vind het mooi om te zien, leuke foto's!

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 09:52

Wat een super lief span <3

MyGuy94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:29

Gaaf hoor! Mooie foto's!
Jammer van de dressuur, maar de rest van de resultaten heft dat weer wat op ;)
Stoer span, en die foto van het losrijden voor het speel uw spel :9

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-10 00:02