Die vooroordelen worden alleen maar bevestigd als je hem zou kennen
Ik kan niet wachten om ohz te beleren en iemand voor hem te zoeken. Ik ben ervan overtuigd dat hij ohz erg hard zal schitteren, of het nu dressuur, springen, western of weet ik veel wat is
Die vakantie naar de Veluwe zal zeker niet de laatste zijn, ik kijk al uit naar de volgende!
Je zei: "het kan altijd een keertje misgaan", daar heb je gelijk in, maarja zo kan je uiteindelijk over alles praten

Ik denk dat als de band groot genoeg is tussen paard en baas/ruiter/menner, dat het wel goedkomt als er iets mis gaat. Romeo had nu ook verpest kunnen zijn(van toen de wagen is omgeslagen), maar hij vertrouwde erop dat het goed ging komen en bleef netjes wachten en liet mij het oplossen. Zo heeft mijn vriend ook eens het hoofdstel uitgetrokken (Romeo durfde ergens niet langsdoor en vriendlief ging helpen maar hield het hoofdstel op de verkeerde plaats vast), weer bleef Romeo gewoon staan tot ik was afgestapt en het hoofdstel terug had aan gedaan.
Het omslaan was een ongeluk, maar het hoofdstel was een domme fout van me die alles had kunnen verpesten, maar gelukkig had Romeo genoeg vertrouwen in me. Nu maak ik het hoofdstel altijd vast aan een vlechtje zodat het niet kan worden uitgeschuurd/getrokken. Vriendlief kon ik niets verwijten, hij wist niet beter...