[AR] Little Boy voor de sulky

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 18:31

diesel_ schreef:
meid waar ben je mee bezig? Je weet niet eens dat je tuig bestaat uit een schofttuigje, dat noem je een zadel :?
Ik vind dit echt niet leuk om te zien, je hebt of geen buitensingel of je hebt hem helemaal verkeerd vastzitten.

Dat van dat zadel is niet eens zo gek, zo wordt dit deel van het tuig ook wel genoemd..

Citaat:
En ja er zitten inderdaad stophaken aan deze sulky, maar zoals jouw tuig nu hangt zitten hangen je lichtogen VOOR je stophaken in plaats van erachter. Ik heb deze sulky ook en de stophaken zitten niet op de plek waar jouw lichtogen nu hangen.

Daar horen ze ook. Ter voorkoming dat je sulky op de kont van het paard knalt. De strengen voorkomen het andersom.

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 22:20

ik heb de zin iets te snel getypt.

Wat ik bedoelde is dat jouw lichtogen nu ver voor de stokhaken liggen ipv vlak erachter (ertegenaan dus).
Misschien dat ik ook iets te overdreven heb gereageerd, ik blijf er alleen wel bij dat als het fout gaat je pony snel 'verpest' waardoor hij wellicht niet meer zomaar ingespannen kan worden en krijg dat her dan nog maar eens.

dus zorg dat alles even goed kom te zitten en beleef nog veel postieve ritten samen!

_Lotte_

Re: Little Boy voor de sulky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 22:40

Oké bedankt voor de tips. Ik zal het allemaal aanpassen :)