ik zou de binnenleidsel van feem langer doen, omdat hij ook langer in de hals is. als je de buitenleidsel korter doet, heb je de kans dat je feem uit de strengen haalt.
Wauw! Gaáaf zeg! zeker een stoer gezicht zo, en vind het hoogteverschil op zich helemaal niet zo storend eigenlijk!
Zit je niet erg oncomfortabel op die wagen, of lijkt dat maar zo? Je hebt je knieeen zo hoog zitten voor mijn idee; zo lang was je toch ook weer niet? Vind dat blauwe overigens wel erg mooi staan, en heb je nou ook een blauwe zweep?
Is me helemaal niet eerder opgevallen Nee ik moet zeggen dat ik prima zit. heb mijn voeten op het schuine gedeelte staan, misschien ligt het daarnaan Ik ben inderdaad redelijk mini. Ja de zweep is ook blauw
JoyCiej007
Geplaatst: 09-05-10 00:10
Je bent idd wel een stukje kleiner dan mij Weet je nog..... Renée vond mij altijd maar een reus.... zo groot ben ik helemaal niet
Hey gaaf zeg! Het hoogte verschil is best groot, maar als het qua gangen gaat is het prima toch?
super!!
merrieveulen
Geplaatst: 31-05-10 23:11
wauw Sap dat ziet er gaaf uit zeg! had ik nog niet gezien natuurlijk (schaamt zich toch wel eigenlijk...). mooi dat ze 't zo goed doen, en je wagen mag er zeker ook wezen!