Mooi zijn ze hoor, ik dacht al dat ze ongeveer die maat hebben, je zitting zal wel rond de 1 m liggen denk ik. Mooie wagen in ieder geval !
ilovemoney
Geplaatst: 31-03-10 18:26
Whaaaa eef, je ging echt MEGA snel! Echt stoer dat je het nu terig kan kijken met filmpjes en foto's! We gaan binnekort wel met z;n alle naar het bos hé!
Maaltje
Geplaatst: 31-03-10 18:31
Ik heb jou zien gaan, je ging hard! Ik heb ook nog foto's van je (geloof ik), ik zal even kijken voor je!
Evelinee_
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-10 20:47
Dankjewel marjo! Ben ook echt heel tevreden met het karretje, heerlijk licht en makkelijk te sturen.
Mijn complimenten hoe je die twee scheurijzers door de bochten heen wringt. Natuurlijk ook je bijrijdster, knap hoor om aan het eind ook nog achter op het karretje te staan ;P
yashilha
Geplaatst: 03-04-10 14:10
Zo onwijs gaaf!! Wat heb jij een geweldige kleintjes
Cchanny
Geplaatst: 03-04-10 14:12
Word gewoon helemaal warm van binnen als ik die 2 dropjes zo zie voor de kar Wat ongelovelijk lief
En wat goed zat ze bijna die D-pony's hadden ingehaald!
Dankjulliewel allemaal voor de ontzettend leuke reacties !
Jana_Babsi; ik heb jullie inderdaad ook zien rijden! Jullie gingen alleen niet helemaal vol gas? want heb jullie ook wel eens eerder zien rijden, was er een reden voor?
scoobydo, de echte fotograaf kon helaas niet komen op het laatste moment, dus er heeft iemand van de club foto's gemaakt, en niet van alle deelnemers de hele dag. En ik heb gekeken maar er zitten geen 4-spannen tussen. Sorry! Hebben jullie lekker gereden? Welke plaats hebben jullie behaald?