Jaa daar is je topic Gaaf hoor, Lot! Wat een stoer stelletje zeg... En dat tuig maakt het helemaal af!
suikermeisje
Geplaatst: 07-03-10 23:08
echt super leuke foto's! mooi tuig, leuk karretje, en ze scheuren wel lekker hea haha! ziet er leuk uit nu hopen dat het snel beter gaat met zijn plekken, en dan is weer helemaal goed (a)
Daar zijn de twee stoeren heren! Wat heerlijk om te zien Lot!
viola
Geplaatst: 08-03-10 15:58
L_Rivaldo schreef:
Ziet er leuk uit buckje! Vind dit tuig nog mooier bij je kar passen als die andere! Heel veel plezier met je rakkers!
Helemaal mee eens. Dit tuig past eigenlijk nog beter bij de wagen.
Biancacoo
Geplaatst: 08-03-10 16:32
jaaaa daar zijn ze weer, de tweeling !!! Geweldig gezicht he die twee voor de wagen, en idd Buckje heeft een iets breder koppie als Pako, gaaf om zo'n span naast elkaar te zien, echt super, wat zul je veel plezier met die 2 hebben !
Stoer hoor ! en het tuig vind ik ook nog mooier als die bruine die je had !
Drrrassic
Geplaatst: 08-03-10 16:33
Wat ziet dat er gaaf uit! Wat een prachtbeestjes
Foto 6, Buck: "Gaat ie weer?"
Rennie89
Geplaatst: 08-03-10 16:34
heerlijke beestjes wij moeten nog een keer afspreken he!
Dit tuig was wel een stuk duurder daarom had ik hem eerst niet gekocht, tuig stond wel al 6 weken op internet te koop. Uiteindelijk nu het andere tuig niet paste, en deze nieuw kwalitatief toch wel een stuk beter is heb ik dit tuig toch maar opgehaald. Nu kan ik hopelijk weer jaren vooruit.
Nee Pleuntje is zeker niet zwart ze word steeds grijzer denk dat ze uiteindelijk wit gaat worden ? Ik heb er niet zoveel verstand van.. Moeder is een schimmel vader weet ik niet dacht bont.
De streep is echt gitszwart maar veel zeggen mij dat het een nep streep is ? Wel heeft ze ook strepen op haar beentjes richting de knie'en dat vind ik zo vreemt!