En je bent hier om van elkaar te leren, dus we leren hier ook weer van.
Vind het een leuke dresseerkar, maar hij is te klein voor het paard, het is nu een soort sleepje
Super braaf dat hij zo lekker doorstapt, maar hij heeft het wel zwaar, komt ook door het ontbrekende evenwicht. Zou de dressuurkar gewoon te koop zetten en voor dat geld een wat grotere kar kopen waar je hem zonder gevaar voor blessures (rug!!) kunt beleren. ALs hij wel pijn krijgt of de wagen met pijn gaat associeren is de lol er zo af....Alternatief is volgens mij een ander lamoen, maar dan nog blijft het behelpen, want de burries blijven dan laag. Ander lamoen of dat aanpassen kan smid voor je doen. Je kunt een lamoen van bijv een sulky oxer los kopen en die eraan lassen, maar het blijft plak en knip werk.Nu is een goede wagen kopen dus super moeilijk als je er geen verstand van hebt
. Ik ben ook een keer thuisgekomen met een prachtige tweewieler, echter met veel te klein lamoen voor toen mijn dravertje. Kon het dus wel weer zo verkopen, want het was wel een leuk dingetje. En ik dacht echt dat ik er goed over had nagedacht
)
als student weet ik maar al te goed dat niet iedereen overal de financiele middelen voor heeft.