Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ArabicQueen schreef:Na afloop zijn we toch maar naar huis gegaan. Aangezien we zelf de bob waren en je toch wel moe word van 2 dagen hangen...Ik heb jullie zaterdag zien rijden!!!
Toppie!
Was er ook tot na de afterparty
Ibalia schreef:Ja, hij is nu eenmaal een wijsneus die alles graag wil zien.En wat heeft jouw pony toch een prachtig hoofd!
Vooral de 2e foto (zonder oogkleppen kun je dat mooie hoofdje nog mooier zien)
Poeltje schreef:Leuk. Ik vond de 2spannen een sterke rubriek. Ze gingen allemaal behoorlijk hard.Ik heb jullie ook zien rijden. Wij zaten in de finale met dubbelspan pony's! Ziet er goed uit en wat een mooie pony.
irisjeh schreef:Misschien welHet zag er goed uit:D
volgend jaar weer?
Wal_1 schreef:Dank je wel.Ik heb je zaterdag wel gezien, je hebt trouwens een prachtige kar.
Mijn pony deed mee in het vierspan zwartbonte shetlanders...
jammer genoeg geen finale plek voor ons
Prachtige aanspanning:D
groetjes
intercity3 schreef:Komt wel goed.De foto's zien er goed uit! Leuk dat je het weer probeert, het moest er is van komen
De filmpjes zijn goed gelukt, laten we hopen dat het steeds beter gaat
Sappos schreef:Volgende keer beter.Wat een supergaaf dier is het toch! Gefeliciteerd met je 5e plek echt heel goed gedaan. Heb jullie helaas net gemist denk ik...
vickylover schreef:Ja, het is dat ik niet op mannen val en ik van een relatie met een paard andere voorstelling heb maar anders....wow wat een úber sexy ding