Super om er dan zo toch nog een beetje bij te kunnen zijn!(Die groom van jou kan ook rare koppen trekken hoor
, zeker in dat filmpje!
)Gefeliciteerd! En geniet ervan!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Super om er dan zo toch nog een beetje bij te kunnen zijn!
, zeker in dat filmpje!
)Serendipity1 schreef:Normaal rij ik in de winter alleen wat dressuur/vaardigheidswedstrijden hier in de buurt. Nu willen we 1 indoormarathon rijden; aankomend weekend in Nijkerk. Heb er erg veel zin in...Ga je indoor nog veel wedstrijden starten?
patrick76 schreef:Ja, dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik hem doorbladerde. Qua aandacht gaat veel uit naar de klasse 4 (zelfs nog in het artikel over de NK 2&3) maar verder echt goed journalistiek werk zit er weinig in.wordt geweldig veel aandacht geschonken aan het NK in de laatste uitgave van de mensport. Is nog geen foto van geplaatst. Weer een teken dat de basissport niet echt leeft en er alleen aandacht is voor de nationale rijders uit de klasse 4.
Divine schreef:mistte ook al wat... van de DK's staan nog meer foto's vermeld...
BlackDevils schreef:Bedankt voor de leuke reacties![naam] schreef:Normaal rij ik in de winter alleen wat dressuur/vaardigheidswedstrijden hier in de buurt. Nu willen we 1 indoormarathon rijden; aankomend weekend in Nijkerk. Heb er erg veel zin in...Ga je indoor nog veel wedstrijden starten?![]()
Ik ga er zelf niet naar toe helaas, ben gestopt met groomen, maar ik wens je wel alvast veel succes
marrianne schreef:Dank je wel. Ik heb jullie ook nog zien rijden. Gehoorzaamheid is een kwestie van training. De pony van mij was tot 2 jaar terug een monster voor de kar dat niet anders kon dan op zijn achterbenen staan als we moesten wachten en altijd met zijn neus in de lucht liep. Het is echt uurtjes maken en geduldig blijven en heel consequent zijn. Luisteren is luisteren, op elk moment dat je er mee bezig bent.nog gefeliciteerd me je prestatie! hardstikke netjes! Ik heb je vrijdag en zaterdag zien rijden in nijker en ik heb er echt van genoten om jou te zien rijden! het zag er zo mooi gecontroleerd uit, daar kunnen wij met onze achterlijke, lichtelijk gestoorde pony's nog eens een voorbeeld aan nemen! echt petje af!