[AR] Kampioenschappen Hengelo Gld.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lienepien610

Re: Kampioenschappen Hengelo Gld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 12:11

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, had eigenlijk al een klein beetje verwacht dat je wel hoog zou scoren... :) Super om er dan zo toch nog een beetje bij te kunnen zijn!
(Die groom van jou kan ook rare koppen trekken hoor :D, zeker in dat filmpje! :D)
Gefeliciteerd! En geniet ervan!

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 17:31

leuke foto's !
foto 13 is idd echt super gaaf :~

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 17:24

Mooie foto's, je pony loopt goed! En natuurlijk de eerste plaats op het kampioenschap, dat zegt wel wat.

Ik heb het al eens gezegd, en ik zeg het nog maar een keer: Je hebt supermooie dieren :D
Ga je indoor nog veel wedstrijden starten?

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:30

wordt geweldig veel aandacht geschonken aan het NK in de laatste uitgave van de mensport. Is nog geen foto van geplaatst. Weer een teken dat de basissport niet echt leeft en er alleen aandacht is voor de nationale rijders uit de klasse 4.

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:48

mistte ook al wat... van de DK's staan nog meer foto's vermeld...

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 15:20

Bedankt voor de leuke reacties!

Serendipity1 schreef:
Normaal rij ik in de winter alleen wat dressuur/vaardigheidswedstrijden hier in de buurt. Nu willen we 1 indoormarathon rijden; aankomend weekend in Nijkerk. Heb er erg veel zin in... :D

patrick76 schreef:
wordt geweldig veel aandacht geschonken aan het NK in de laatste uitgave van de mensport. Is nog geen foto van geplaatst. Weer een teken dat de basissport niet echt leeft en er alleen aandacht is voor de nationale rijders uit de klasse 4.
Ja, dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik hem doorbladerde. Qua aandacht gaat veel uit naar de klasse 4 (zelfs nog in het artikel over de NK 2&3) maar verder echt goed journalistiek werk zit er weinig in.
Moet ik Piepers toch nageven dat hij daar wel voor zorgde op zijn manier... ;)

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:55

Divine schreef:
mistte ook al wat... van de DK's staan nog meer foto's vermeld...

Doordat dit ingezonden stukken zijn van lezers.
Over het NK is blijkbaar niets anders ingezonden als het kleine stukje dat erin staat, dus heeft de Mensport blijkbaar ook geen reden om er een groter artikel over te plaatsen ?!
Ik vind het ook erg jammer.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 18:01

Het stukje komt van de hand van Marie Oudemans (niet aanwezig geweest) en was ook al geplaatst op Hoefnet en de KNHSsite en -mailing.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 18:41

Dus eigenlijk waren ze gewoon vergeten om iemand naar Hengelo te sturen om er een verslag van te kunnen schrijven. Jammer hoor.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 10:59

BlackDevils schreef:
Bedankt voor de leuke reacties!

[naam] schreef:
Normaal rij ik in de winter alleen wat dressuur/vaardigheidswedstrijden hier in de buurt. Nu willen we 1 indoormarathon rijden; aankomend weekend in Nijkerk. Heb er erg veel zin in... :D

Dat kan ik me voorstellen, Nijkerk is een super mooie wedstrijd :D Ik ga er zelf niet naar toe helaas, ben gestopt met groomen, maar ik wens je wel alvast veel succes ;)

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 18:00

nog gefeliciteerd me je prestatie! hardstikke netjes! Ik heb je vrijdag en zaterdag zien rijden in nijker en ik heb er echt van genoten om jou te zien rijden! het zag er zo mooi gecontroleerd uit, daar kunnen wij met onze achterlijke, lichtelijk gestoorde pony's nog eens een voorbeeld aan nemen! echt petje af!

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 00:13

marrianne schreef:
nog gefeliciteerd me je prestatie! hardstikke netjes! Ik heb je vrijdag en zaterdag zien rijden in nijker en ik heb er echt van genoten om jou te zien rijden! het zag er zo mooi gecontroleerd uit, daar kunnen wij met onze achterlijke, lichtelijk gestoorde pony's nog eens een voorbeeld aan nemen! echt petje af!
Dank je wel. Ik heb jullie ook nog zien rijden. Gehoorzaamheid is een kwestie van training. De pony van mij was tot 2 jaar terug een monster voor de kar dat niet anders kon dan op zijn achterbenen staan als we moesten wachten en altijd met zijn neus in de lucht liep. Het is echt uurtjes maken en geduldig blijven en heel consequent zijn. Luisteren is luisteren, op elk moment dat je er mee bezig bent.

Het was een leuke wedstrijd en als ik eerlijk ben een toets voor de pony.
Hij is van nature erg snel gespannen. Dit is hij thuis nog als er iets wat anders gaat dan normaal.
Onder deze omstandigheden losgelaten te blijven is dus een grote opgave voor hem.
Daarom ben ik ook erg trots op hem op de manier waarop hij liep toen we even moesten wachten. Daar begon hij aan het bit te lopen, iets dat ik in de dressuur ook na probeer te streven maar niet altijd lukt.
Verder heeft hij in de wedstrijd zelf goed zijn best gedaan maar ik geloof dat hij tot meer in staat is maar daarvoor is nog wel wat training nodig.

Als alle filmpjes en foto's online zijn zal ik nog even een topic maken.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 10:35

En ik maar wachten tot het gas open ging :+

tjiddevw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 10:39

Haha hier net zo.......helemaal in spanning afwachttende..... :+

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 10:48

:D
Nog even geduld....

BlackDevils