[AR] Rivaldo 1ste keer weer voor de wagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_emmma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 20:21

L_Rivaldo schreef:
_emmma_ schreef:
leuk ik heb dezelfde kar als jij,
volgens mij als ik het goed zie heb je de as op het achterste gaatje zitten, als je die naar voren haalt (is even een klus) dan is
je kar al een stuk beter in balans, en als je dan je lamoen nog een beetje opzij draait zodat het wat rechter wordt hangt ie denk ik mooi in balans! succes ermee het ziet er al erg leuk uit

Bedankt, met de as bedoel je de wielen toch? Wist niet eens dat je die ook kon verstellen :D

ja idd daar bedoel de wielen mee ;) en als je die naar voren doet scheelt het enorm heb ik zelf ondervonden :D

L_Rivaldo

Re: Rivaldo 1ste keer weer voor de wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 09:12

Bedankt!!

Anke: Neej heb nog geen tuig gevonden, deze is nu een combinatie van ideal en mijn eigen imperial tuigje.

Ik was er bijna uit welke ik wilde hebben, ideal of clever. Nu heeft degene waar ik mijn koetsiersbewijs wil halen clever en ideal. Helaas clever alleen in het bruin en ook nog maat shet dus geen vergelijking met pony om te passen. Ze had we imperial riding sport die mooi bruin onderlegd is, maar deze valt weer wat duurder uit. Ik weet het totaal niet meer :P

Dit is een sulky van pony's van 1,10 tot 1,35 heb ik mij laten vertellen. Er kan best nog een maat kleiner zijn, dacht het wel. Ben bang als ik kleiner ga dat rivaldo niet tussen de lamoenen past. Denk dat ik zoals emma al zegt met de willen en lamoenen verstellen al een eind kom. Als hij in balans hangt is de wagen ook niet te groot lijkend ofzo, Ik kan er altijd nog een kleinere inch maat wielen onder doen ;)

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 14:56

Leuke foto's laura!
Rivaldo ziet er echt heel stoer uit zo.
Veel succes.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 12:05

bedankt :D.. hopelijk gaat hij er zaterdag weer voor!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 12:07

Het eerste wat ik dacht toen ik dit topic opende, Rivaldo zou wel een bonte shetlander zijn. :+

Nou, bont is ie wel, geen shet. Zat bijna in de buurt.

Maar het ziet er goed uit :) Leuk dier

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 13:09

haha grappig, hoe kwam je er zo op, kende je hem ? of puur toeval?