[AR] Nu even serieus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:13

Leuke foto's , maar ik mis de strengen toch ook, kan toch niet de bedoeling zijn :n

Cyruss_

Re: Nu even serieus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:14

Wauw wat een gaaf gezicht! Diertje heeft er ook echt plezier in :)

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:48

darwin schreef:
Leuke foto's , maar ik mis de strengen toch ook, kan toch niet de bedoeling zijn :n

dat hoort zo in de drafsport, omdat de sulky's zo licht zijn kunnen ze makkelijk met het schoftje trekken.
Google maar op dravers of koersen en dan zul je zien dat je geen strengen vind.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:05

Ja joh? ik zat er ook al zo raar tegenaan te kijken......

Maareh...oké het zal wel goed zijn dan..... :j

Leuke pony met vet gave felle kleurtjes aan :D

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:36

diesel_ schreef:
dat hoort zo in de drafsport, omdat de sulky's zo licht zijn kunnen ze makkelijk met het schoftje trekken.

Het hoort niet zo. In de drafsport wordt er inderdaad zonder strengen gewerkt, maar wat hier getoond wordt is geen kliktuig. Bovendien is het borsttuig vastgemaakt aan de leidselsleutels en die zijn helemaal niet gemaakt om een kar aan voort te trekken. Zoals het nu is, wordt de sulky voortgetrokken aan de lichtogen (die daar ook niet voor gemaakt zijn) terwijl onderaan de buitensingel naar achter getrokken wordt.

Het is denk ik tijd om je tuig even goed te bekijken en de nodige aanpassingen te maken.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:04

SuSEQ schreef:
diesel_ schreef:

Het hoort niet zo. In de drafsport wordt er inderdaad zonder strengen gewerkt, maar wat hier getoond wordt is geen kliktuig. Bovendien is het borsttuig vastgemaakt aan de leidselsleutels en die zijn helemaal niet gemaakt om een kar aan voort te trekken. Zoals het nu is, wordt de sulky voortgetrokken aan de lichtogen (die daar ook niet voor gemaakt zijn) terwijl onderaan de buitensingel naar achter getrokken wordt.

Het is denk ik tijd om je tuig even goed te bekijken en de nodige aanpassingen te maken.

Prima dat je hier commentaar op geeft. Ik heb evengoed een compleet tuig met strengen en een broek, alleen voor de foto's had ik het knallende borsttuigje om. Dus alleen voor de foto's want anders krijg je ook weer commentaar op het en en geval ;)

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 20:27

Fantastisch grappig topic en hele leuke combinatie zo! (met dat oranje, de lekker stevige pony en de meest serieuze persoon van stal ;) )
Veel succes verder :D!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:19

Wat gaaf zeg zo met dat oranje!

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 18:17

Sorry, maar als je het alleen voor de foto's had gedaan, dan had je hem niet zo laten lopen. Dan had je prima stand foto's kunnen maken, dit is zo niet veilig en niet prettig voor je paard.
Veiligheid is nummer 1 met mennen.
En dan ga je niet lopen prutsen met allerlei zaken die niet correct zijn, ook niet 'alleen maar' voor de foto's.
Ik had het mooier gevonden als alles correct was geweest.
Succes met de tips en met je pony.