idd VHU, komt denk ik omdat je met het mennen altyd lekker uitwaait en geniet, die foto's brengen onbewust dat gevoel in je volgens mij
Sandrina
Geplaatst: 16-03-12 11:00
Hier nog een '' uitwaaikontje'' Hier rijden we net het hek door van het Kasteel Heemsteede te Houten (mijn zomerpaleis ) Dat was afgelopen zondag met dat heerlijke voorjaarsweer.
Biinkie
Geplaatst: 16-03-12 20:44
ook een paar paardjes die ik heb gedaan met het span! kwaliteit wat minder alleen!
fries kontje
en nog een ander fries lekker kontje ..
en dan nog de tweel lekkere kontjes van de perscheron en rusisch trekpaard opa en rood hier rijden we naar een trouwerij toe.
Laatst bijgewerkt door Gem op 17-03-12 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Niet-konten-foto's verwijderd
darlindixie
Geplaatst: 17-03-12 14:44
ik zit wat lager.... Westernbillen voor de Sulky....! soms ook zonder bit!
Laatst bijgewerkt door Gem op 17-03-12 22:54, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:kont-loze foto's verwijderd
Sandrina
Geplaatst: 17-03-12 16:22
Darlindixie: op een sulky is het zo lekker zitten. Wat een leuke bruine puntje heeft hij/zij op de oren. Dat Percheron/russisch trekpaard is een leuke combinatie
Bianca: Ik had ze eens andersom voor de sleep staan, maar dat werkt echt niet, rivaldo wilt te graag en tum denkt, trek maar dan loop ik wel tussen de kar en doe jij alles. Deze combie zo is super, even nog wat dingen kopen en we kunnen dit op een net wat fijner en veiliger manier doen.